Hallo liebe Mitstreiter,
heute Nacht erhielt ich zwei E-Mails von Blizzard, in dem der unten angefügte Text mit meiner beim Account hinterlegten E-Mail Adresse stand.
Der Account wurde vor 2 Wochen mit Kauf des Spiels (DVD Version) angelegt. Gespielt habe ich bislang 3 mal, immer mit Headset über Skype mit einem Kollegen verbunden. Den Haupt-Chat der wohl immer aktiv ist habe ich nur VERLASSEN, weil mir das am Rande unten links auf den Geist ging.
Also, keine der Behauptungen unten stimmt. Was hat das zu bedeuten?
Sicherheitsalber habe ich heute morgen direkt meine hinterlegte E-Mail Adresse und das Passwort geändert, obwohl, wie gesagt, das Ganze erst 2 Wochen alt ist und die Einlogdaten NIRGENDS hinterlegt sind.
Nein, auch ein Trojaner mit Keylogger auf meinem PC kann ich ausschließen.
Greetings,
Account Name: ****** habe ich mal ausgeblendet hier ;-)
A user of the above account has recently been involved in actions deemed inappropriate for Diablo III by the In-Game Support staff of Blizzard Entertainment.
Account Action: 1 Hour Suspension of Chat Privilegees
Offense: Spamming
This category includes:
* Excessively communicating the same phrase, similar phrases, or pure gibberish.
* Saying the same phrase more than once in a period of 30 seconds.
Based on a review of the information presented, this Diablo III account has had its chat privileges suspended. While the account has been placed under review, you will be unable to speak to other players via any avenue of Diablo III. Should spamming behavior continue, we may proceed to apply further penalties including extended suspension of chat privileges, account suspension, or account closure. Once an account has been closed, any characters, items, or auctions will be irretrievable.
For further information, please review the Diablo III Policies and Terms of Use Agreement: (http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-policies) and (http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/d3_tou.html).
Any disputes or questions concerning this account action can only be addressed by Account Administration. To learn more about how Account Administration is able to assist you, please visit: http://us.battle.net/support/en/article/account-administration-overview. Customer Support is not equipped to handle this type of account access inquiry via phone. You must contact Account Administration via a Support Site ticket: https://us.battle.net/support/en/ticket/submit.
We understand that these policies may seem harsh, but they are in place to ensure that every player is able to enjoy their time spent on Battle.net. Thank you for respecting our position.
Regards,
Blizzard Entertainment
Diablo III Customer Support
http://battle.net/support
PS
Es ist schon Tage her dass ich letzte Mal gespielt habe!
ich bin auf euer Feedback gespannt.
heute Nacht erhielt ich zwei E-Mails von Blizzard, in dem der unten angefügte Text mit meiner beim Account hinterlegten E-Mail Adresse stand.
Der Account wurde vor 2 Wochen mit Kauf des Spiels (DVD Version) angelegt. Gespielt habe ich bislang 3 mal, immer mit Headset über Skype mit einem Kollegen verbunden. Den Haupt-Chat der wohl immer aktiv ist habe ich nur VERLASSEN, weil mir das am Rande unten links auf den Geist ging.
Also, keine der Behauptungen unten stimmt. Was hat das zu bedeuten?
Sicherheitsalber habe ich heute morgen direkt meine hinterlegte E-Mail Adresse und das Passwort geändert, obwohl, wie gesagt, das Ganze erst 2 Wochen alt ist und die Einlogdaten NIRGENDS hinterlegt sind.
Nein, auch ein Trojaner mit Keylogger auf meinem PC kann ich ausschließen.
Greetings,
Account Name: ****** habe ich mal ausgeblendet hier ;-)
A user of the above account has recently been involved in actions deemed inappropriate for Diablo III by the In-Game Support staff of Blizzard Entertainment.
Account Action: 1 Hour Suspension of Chat Privilegees
Offense: Spamming
This category includes:
* Excessively communicating the same phrase, similar phrases, or pure gibberish.
* Saying the same phrase more than once in a period of 30 seconds.
Based on a review of the information presented, this Diablo III account has had its chat privileges suspended. While the account has been placed under review, you will be unable to speak to other players via any avenue of Diablo III. Should spamming behavior continue, we may proceed to apply further penalties including extended suspension of chat privileges, account suspension, or account closure. Once an account has been closed, any characters, items, or auctions will be irretrievable.
For further information, please review the Diablo III Policies and Terms of Use Agreement: (http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-policies) and (http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/d3_tou.html).
Any disputes or questions concerning this account action can only be addressed by Account Administration. To learn more about how Account Administration is able to assist you, please visit: http://us.battle.net/support/en/article/account-administration-overview. Customer Support is not equipped to handle this type of account access inquiry via phone. You must contact Account Administration via a Support Site ticket: https://us.battle.net/support/en/ticket/submit.
We understand that these policies may seem harsh, but they are in place to ensure that every player is able to enjoy their time spent on Battle.net. Thank you for respecting our position.
Regards,
Blizzard Entertainment
Diablo III Customer Support
http://battle.net/support
PS
Es ist schon Tage her dass ich letzte Mal gespielt habe!
ich bin auf euer Feedback gespannt.