-
Mitspieler gesucht? Du willst dich locker mit der Community austauschen? Schau gerne auf unserem ComputerBase Discord vorbei!
Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden.
Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
GRID Autosport
- Ersteller Gaspedal
- Erstellt am
A.K.
Admiral
Lev Arris schrieb:Die Cockpitansicht ist ja auch totaler Müll bei GA.
Wahrscheinlich haben sie die wieder gebracht, um bei dem nächsten Teil wieder keine zu bringen, mit der Begründung, das in GA kaum welche mit Cockpit gefahren sind.
Mich störts nicht und mehr is auch nich nötig denn auf irgendwelche Anzeigen muss man eh nicht achten.
M
meckswell
Gast
Die Woch soll noch n Patch komme, virtu Mirror gibts nicht .... nie.
PC Patch - The Oculus Rift Edition
8. Oktober - Loore
We’re busy putting the final touches together for the latest GRID Autosport patch for PC, which we're expecting to go live later this week. Changes include support for the upcoming Drag Racing DLC pack, along with fixes around vehicle upgrades and improvements made to the official playlists.
Alongside this we’re pleased to announce that we are adding Oculus Rift support to GRID Autosport.
Oculus Rift - Added code support to enable Oculus Rift compatibility, coupled with minor optimisations for the virtual reality experience. For more details please see this[blog.codemasters.com]
Drag mode addition - Additional code for the new "Drag" race mode.
Community Requested Fix - Repair costs of high mileage vehicles get progressively too high, this has been resolved.
Community Requested Fix - Increased variety of tracks found within playlist events. ENDLICH
Online Fix - To improve the online experience, player impact ratings are now enabled by default.
Community Requested Fix - Vehicle upgrades were fully functional even when vehicle tuning is disabled, this has been resolved.
DLC Support - Various fixes to ensure full compatibility of the Drag DLC, which contain new tracks, cars and game modes.
Online Fix - Resolved sporadic instances of network games loading into the race with just your team mate, despite having more players in the lobby.
Stability Improvement - Improved stability of the game under certain strained scenarios within the track select screen.
Stability Improvement - Improved stability for multi event sessions when using the checkpoint game mode.
Community Gift – We will be rewarding all players with 500,000 in-game cash when the patch is applied. This is a small thank you to all who have supported the GRID series and the active community who have given us their constructive feedback.
Patch is da, 136MB.
Bei Mehrfachevents geht Offline Individual Cup nicht mehr, nach dem ersten Rennen hängts so ne Art, aber stürzt nicht ab.
PC Patch - The Oculus Rift Edition
8. Oktober - Loore
We’re busy putting the final touches together for the latest GRID Autosport patch for PC, which we're expecting to go live later this week. Changes include support for the upcoming Drag Racing DLC pack, along with fixes around vehicle upgrades and improvements made to the official playlists.
Alongside this we’re pleased to announce that we are adding Oculus Rift support to GRID Autosport.
Oculus Rift - Added code support to enable Oculus Rift compatibility, coupled with minor optimisations for the virtual reality experience. For more details please see this[blog.codemasters.com]
Drag mode addition - Additional code for the new "Drag" race mode.
Community Requested Fix - Repair costs of high mileage vehicles get progressively too high, this has been resolved.
Community Requested Fix - Increased variety of tracks found within playlist events. ENDLICH
Online Fix - To improve the online experience, player impact ratings are now enabled by default.
Community Requested Fix - Vehicle upgrades were fully functional even when vehicle tuning is disabled, this has been resolved.
DLC Support - Various fixes to ensure full compatibility of the Drag DLC, which contain new tracks, cars and game modes.
Online Fix - Resolved sporadic instances of network games loading into the race with just your team mate, despite having more players in the lobby.
Stability Improvement - Improved stability of the game under certain strained scenarios within the track select screen.
Stability Improvement - Improved stability for multi event sessions when using the checkpoint game mode.
Community Gift – We will be rewarding all players with 500,000 in-game cash when the patch is applied. This is a small thank you to all who have supported the GRID series and the active community who have given us their constructive feedback.
Ergänzung ()
Patch is da, 136MB.
Ergänzung ()
Bei Mehrfachevents geht Offline Individual Cup nicht mehr, nach dem ersten Rennen hängts so ne Art, aber stürzt nicht ab.
M
meckswell
Gast
500.000 in Game Cash.
Den Bug bitte melden.
Den Bug bitte melden.
M
meckswell
Gast
Ich wollt diese Errungenschaft "Allrounder" holen. Habs jetzt in Tuner probiert, vorhin Tourenwagen, jetzt ging es.
A.K.
Admiral
Hab immer noch dieses Blur Problem im Cockpit.
Hier beim alten Mini:
Hatte ich schon nen Thread im CM Forum aufgemacht aber bisher keine Antwort lol
Naja werd da auch mal den Screen hinzufügen damit jeder sieht was ich mein und nich denkt ich meine den generellen Blur Effekt ^^
Noch jemand mit dem Problem ?
Hier beim alten Mini:
Hatte ich schon nen Thread im CM Forum aufgemacht aber bisher keine Antwort lol
Naja werd da auch mal den Screen hinzufügen damit jeder sieht was ich mein und nich denkt ich meine den generellen Blur Effekt ^^
Noch jemand mit dem Problem ?
Zuletzt bearbeitet:
M
meckswell
Gast
Häschen
Admiral
paulaner68
Vice Admiral
anders sehn sie bei mir auch nicht aus u. ich benutze auf kein sweet fx! u. keine cockpitansicht^^
Zuletzt bearbeitet:
Gab es nicht eine Mod, mit der die Cockpits akzeptabler aussehen ?
Hier gibt es einiges für GA:
http://www.racedepartment.com/downloads/categories/grid-autosport.42/
Hier gibt es einiges für GA:
http://www.racedepartment.com/downloads/categories/grid-autosport.42/
M
meckswell
Gast
Der Mod entfernt nur den Blur, akzeptabler wird dadurch nichts, denn man sieht dann erst genau, wie beschissen die Cockpits aussehen.
A.K.
Admiral
Dachte immer pCars sei die Refferenz beim "Gras" so hoch wie es gelobt wurde ^^
But No
Rendering Fields of Grass in GRID Autosport
http://blog.codemasters.com/grid/10/rendering-fields-of-grass-in-grid-autosport/
http://blog.codemasters.com/wp-cont...f-Grass-using-DirectX11-in-GRID-Autosport.pdf
But No
Rendering Fields of Grass in GRID Autosport
http://blog.codemasters.com/grid/10/rendering-fields-of-grass-in-grid-autosport/
http://blog.codemasters.com/wp-cont...f-Grass-using-DirectX11-in-GRID-Autosport.pdf
A.K.
Admiral
Aha du meinst also da ändert sich bei PCars noch was ?
Glaube ich nicht..!
Mir is son Gras nich wichtig denn gute Texturen tuns auch. Wollte es aus Anlass der informativen pdf von CM nur mal anmerken da hier im Forum öfter betont wurde wie gut das bei PCars aussieht.
Glaube ich nicht..!
Ergänzung ()
Mir is son Gras nich wichtig denn gute Texturen tuns auch. Wollte es aus Anlass der informativen pdf von CM nur mal anmerken da hier im Forum öfter betont wurde wie gut das bei PCars aussieht.