Nine-tailed Fox
Lieutenant
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
ETI1120 schrieb:Dem Vorgänger von Brian Krzanich kann man direkt keine Vorwürfe machen, da unter der Führung von Paul Otellini Intel zum absolut beherrschenden Unternehmen des PC und Servermarktes wurde.
Lerach's suit alleges, among other things, that from at least 2003 to 2006 Dell received massive, undisclosed, end-of-quarter rebate payments from Intel in exchange for Dell's agreement not to ship any computers using microprocessors made by Advanced Micro Devices (AMD).
Den brauche ich nicht, ich lasse lieber Fakten/Daten sprechen und die geben Krzanich dann doch Recht, siehe auch Wikipedia.ETI1120 schrieb:Kannst ja einen Brian Krzanich Fanclub gründen. Wirst aber alleine bleiben.
In this role, Krzanich has been credited for expanding Intel's offerings beyond central processing units (CPUs) and into other technologies, including 5G wireless networks, artificial intelligence, autonomous vehicles,[22][23] cloud computing, drones, and wearables.[9][12][24][25] Intel has also explored artificial, augmented, and virtual reality,[26][27] as well as machine learning, during his tenure.[28][29]
In January 2015, he announced Intel's $300 million Diversity in Technology initiative to support the company's goal to achieve full representation of women and underrepresented minorities in Intel's U.S. workforce by 2020, and accelerate diversity and inclusion across the technology industry at large.
Für einen CEO ist dieses Bibel-Zitat unangemessen.Dittsche schrieb:
Führung ist nichts für Weicheier. Man muss auch harte Entscheidungen für das wohl des Unternehmens treffen. Wer Chef sein will, darf nicht darauf aus bei seinen/ihren Leuten beliebt zu sein oder von Ihnen gemocht zu werden.Dittsche schrieb:Frag mich was die 10.000 - 15.000 Entlassenen wohl von solchen Lippenbekenntnissen halten. (?)