Pain_Deluxe
Commander
- Registriert
- Mai 2009
- Beiträge
- 2.769
Für alle die Polnisch können was für die commandline
[AUDIO]
-fullspecaudio - dŸwiêki wysokiej jakoœci, ale obci¹¿aj¹ce bardziej procesor
-minspecaudio - dŸwiêki niskiej jakoœci (bez cyfrowej obróbki) odci¹¿aj¹ce procesor
[GLOBALNE]
-adapter - use the specified screen adapter number (zero-based)
-benchmark - gra od razu w³¹cza benchmark i po wynikach wy³¹cza siê
-disableimposters - wy³¹cza modele niskiej jakoœci samochodów widzianych z daleka
-help - wyœwietla listê opcji commandline
-noBlockOnLostFocus - don't block the window update when it loses focus
-safemode - ustawia grafikê w najni¿szej jakoœci
-uninstallcontent - usuwa zawartoϾ GFWL w GTA
[GRAFIKA]
-DX9 /high - w³¹czenie gry ze wsparciem DirectX 9 i z wysokim priorytetem
-DX10 /high - w³¹czenie gry ze wsparciem DirectX 10 i z wysokim priorytetem
-forcehighqualitymirrors - w³¹cza lepsze odbicia na 64 bitowych systemach
-forcer2vb - poprawia dzia³anie wgnieceñ karoserii samochodów na czystej grze bez patcha
-frameLimit - ogranicza liczbê klatek do...
-framelockinwindow - odœwie¿anie gry w "oknie", dzia³a najlepiej przy 60Hz
-fullscreen - pe³ny ekran
-gpucount - lets you manually set the GPU count if query fails
-height - ustaw wysokoϾ okna [minimum 480]
-managed - use d3d runtime managed resources
-nominimize - disables the ability to restore the game form minimize and changing resolutions - reduces system memory footprint
-norestrictions - dowolna zmiana opcji grafiki
-noswapdelay - ³aduje od razu ca³e obiekty
-novblank - wy³¹cza czekanie na vblank
-refreshrate - ustaw czêstotliwoœæ odœwie¿ania
-stereo - ustaw grê do obs³ugi dwóch procesorów renderuj¹cych
-unmanaged - aplikacja kieruje zasobami
-width - ustaw szerokoϾ okna [minimum 640]
-windowed - gra "w oknie"
[WEJŒCIE]
-usedirectinput - zezwól na dzia³anie urz¹dzeñ DirectInput
[PAMIÊÆ]
-availablevidmem - procent dostêpnej pamiêci na karcie graficznej [0.0-4.0]
-memrestrict - set the restriction the amount of available memory for manages resources
-memrestrict 188743680 - niska jakoϾ tekstur [dla kart graficznych 256mb]
-memrestrict 209715200
-memrestrict 230686720
-memrestrict 262144000 - œrednia jakoœæ tekstur [dla kart graficznych 512mb]
-memrestrict 293601280
-memrestrict 314572800
-memrestrict 629145600 - wysoka jakoϾ tekstur [dla kart graficznych 1gb+]
-memrestrict 650117120
-memrestrict 681574400
-no_3GB - disable 32bit OS with /3GB
-nomemrestrict - wy³¹cza ograniczenie pamiêci
-noprecache - wy³¹cza pamiêæ podrêczn¹ zasobów
-percentvidmem - procent pamiêci karty graficznej dostêpnej dla GTA [0.0-1.0]
-reserve - rezerwuje potrzebn¹ iloœæ pamiêci dla innych aplikacji [0.0-1.0]
-reservedApp - amount of memory to leave available within application space
[USTAWIENIA JAKOŒCI]
-autoconfig - automatically adjust quality setting to maintain desired frame rate [15-120]
-detailquality - ustaw odleg³oœæ rysowania detali [œmietników, p³otów itp.] [0-99]
-reflectionquality - jakoœæ odbiæ na teksturach [0-4]
-reflectionresolution - rozdzielczoœæ odbiæ na teksturach
-renderquality - ustaw filtrowanie anizotropowe [0-4]
-shadowdensity - ustaw liczbê niezale¿nych Ÿróde³ œwiat³a i dynamicznych cieni [0-16]
-shadowquality - jakoϾ cieni [0-4]
-shadowresolution - rozdzielczoϾ cieni
-texturequality - ustaw jakoϾ tekstur [0-2]
-viewdistance - odleg³oœæ rysowania obiektów LOD [0-99]
-waterquality - jakoϾ wody [0-4]
-waterreflectionquality - jakoœæ odbiæ na wodzie [0-4]
[CZAS]
-notimefix - wy³¹cza poprawkê czasu [?]
Quelle: Visual 1.7.2 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=415952
[AUDIO]
-fullspecaudio - dŸwiêki wysokiej jakoœci, ale obci¹¿aj¹ce bardziej procesor
-minspecaudio - dŸwiêki niskiej jakoœci (bez cyfrowej obróbki) odci¹¿aj¹ce procesor
[GLOBALNE]
-adapter - use the specified screen adapter number (zero-based)
-benchmark - gra od razu w³¹cza benchmark i po wynikach wy³¹cza siê
-disableimposters - wy³¹cza modele niskiej jakoœci samochodów widzianych z daleka
-help - wyœwietla listê opcji commandline
-noBlockOnLostFocus - don't block the window update when it loses focus
-safemode - ustawia grafikê w najni¿szej jakoœci
-uninstallcontent - usuwa zawartoϾ GFWL w GTA
[GRAFIKA]
-DX9 /high - w³¹czenie gry ze wsparciem DirectX 9 i z wysokim priorytetem
-DX10 /high - w³¹czenie gry ze wsparciem DirectX 10 i z wysokim priorytetem
-forcehighqualitymirrors - w³¹cza lepsze odbicia na 64 bitowych systemach
-forcer2vb - poprawia dzia³anie wgnieceñ karoserii samochodów na czystej grze bez patcha
-frameLimit - ogranicza liczbê klatek do...
-framelockinwindow - odœwie¿anie gry w "oknie", dzia³a najlepiej przy 60Hz
-fullscreen - pe³ny ekran
-gpucount - lets you manually set the GPU count if query fails
-height - ustaw wysokoϾ okna [minimum 480]
-managed - use d3d runtime managed resources
-nominimize - disables the ability to restore the game form minimize and changing resolutions - reduces system memory footprint
-norestrictions - dowolna zmiana opcji grafiki
-noswapdelay - ³aduje od razu ca³e obiekty
-novblank - wy³¹cza czekanie na vblank
-refreshrate - ustaw czêstotliwoœæ odœwie¿ania
-stereo - ustaw grê do obs³ugi dwóch procesorów renderuj¹cych
-unmanaged - aplikacja kieruje zasobami
-width - ustaw szerokoϾ okna [minimum 640]
-windowed - gra "w oknie"
[WEJŒCIE]
-usedirectinput - zezwól na dzia³anie urz¹dzeñ DirectInput
[PAMIÊÆ]
-availablevidmem - procent dostêpnej pamiêci na karcie graficznej [0.0-4.0]
-memrestrict - set the restriction the amount of available memory for manages resources
-memrestrict 188743680 - niska jakoϾ tekstur [dla kart graficznych 256mb]
-memrestrict 209715200
-memrestrict 230686720
-memrestrict 262144000 - œrednia jakoœæ tekstur [dla kart graficznych 512mb]
-memrestrict 293601280
-memrestrict 314572800
-memrestrict 629145600 - wysoka jakoϾ tekstur [dla kart graficznych 1gb+]
-memrestrict 650117120
-memrestrict 681574400
-no_3GB - disable 32bit OS with /3GB
-nomemrestrict - wy³¹cza ograniczenie pamiêci
-noprecache - wy³¹cza pamiêæ podrêczn¹ zasobów
-percentvidmem - procent pamiêci karty graficznej dostêpnej dla GTA [0.0-1.0]
-reserve - rezerwuje potrzebn¹ iloœæ pamiêci dla innych aplikacji [0.0-1.0]
-reservedApp - amount of memory to leave available within application space
[USTAWIENIA JAKOŒCI]
-autoconfig - automatically adjust quality setting to maintain desired frame rate [15-120]
-detailquality - ustaw odleg³oœæ rysowania detali [œmietników, p³otów itp.] [0-99]
-reflectionquality - jakoœæ odbiæ na teksturach [0-4]
-reflectionresolution - rozdzielczoœæ odbiæ na teksturach
-renderquality - ustaw filtrowanie anizotropowe [0-4]
-shadowdensity - ustaw liczbê niezale¿nych Ÿróde³ œwiat³a i dynamicznych cieni [0-16]
-shadowquality - jakoϾ cieni [0-4]
-shadowresolution - rozdzielczoϾ cieni
-texturequality - ustaw jakoϾ tekstur [0-2]
-viewdistance - odleg³oœæ rysowania obiektów LOD [0-99]
-waterquality - jakoϾ wody [0-4]
-waterreflectionquality - jakoœæ odbiæ na wodzie [0-4]
[CZAS]
-notimefix - wy³¹cza poprawkê czasu [?]
Quelle: Visual 1.7.2 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=415952