dominiczeth
Vice Admiral
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Da wird das selbstverständlich anders aufgeteilt schlaumeier 
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Ich fänds gut! Da es zu wenig gute Motorrad Simus gibtAndregee schrieb:Naja sonst sollten sie vielleicht eine MOtoradsimulation drauß machen.
Freakianer schrieb:Und eine gewisse Skepsis besteht zudem auch ob das überhaupt selbst modellierte Autos sind. Erstmal sind das nur Zeichnungen.
Polishdynamite schrieb:Da muss man dann aber auf Roadtrains lange warten, wären dann 44 Kerne
@Freakianer
Du redest von irgendwelchen Features die irgendwann in der Zukunft implementiert werden, ob und wie sie umgesetzt/funktionieren werden weisst du nicht und kannst es nicht wissen. Das ist Tatsache und stand heute! Labberst aber rf2, welches du nur von einem Blatt Papier kennst runter. Da fällt mir nur noch ein Begriff ein, TROLL.
Thomas Erdos - brazillian professional racing driver, raced in Formula Renault, British GT, Daytona 24 hours and multiple Le Mans class winner, visited the Gulf Sport factory earlier this year for coaching duties and tried out the latest development in driver training. Racetek’s formula simulator. Here is what he had to say about it..
‘’Whilst in Dubai working with Formula Gulf 1000, I had the opportunity to try out the new race simulator, developed by Racetek Simulators running on an exclusive Alpha development of the most anticipated next Gen racing title of 2014/15, Project CARS.
They already have the FG 1000 model built into Project CARS and although I had not driven the “real” FG 1000; having spent two days with Gulf Sport Racing at the Dubai Autodrome’s National Circuit last week, I thought the virtual counterpart seemed pretty close to the real thing!
The hardware used by Racetek is of very high quality too. Both steering wheel and pedals offer very realistic feel, close to what you’d expect to find inside the car and the whole kit looks pretty serious. Project CARS is still under development but it already shows that it will be a great tool for driver training.
This is no “budget SIM”; quality materials are used and the whole kit has a premium feel to it.
The seating position is excellent with pedals set very high, much like an F1/Prototype set up. Three LCD screens provide a wide angle view of the track, from inside the driver’s cockpit. The sequential shifter is setup exactly as the real FG1000.
The steering felt very precise, so much so that after negotiating the first couple of corners I could bring it close to the white lines without the fear of wandering off the track. Some simulators simply don’t allow you to do that and you find yourself making several – minor – corrections to the steering just to keep it in a straight line. Within three or four laps I was driving the Dubai National Circuit consistently....I could have stayed there for hours!
I have no doubt this solution will be put to very good use by the Gulf Sport Team, who is clearly investing heavily in the training of their drivers. This latest edition from Racetek Simulators to the already impressive set up at Gulf Sport will help to provide drivers with a solid foundation, whatever their chosen path in motorsports.’’
Tommy Erdos will be driving the Nissan ZEOD RC at this year’s Le Mans 24 hours on June 14th-15th www.thomaserdos.com
Project CARS is scheduled for release at the end of this year and is available on PS4, Xbox, PC, Steam and WiiU. Visit www.projectcarsgame.com and www.wmdportal.com
GulfSport Racing www.gulf-sport.com
Wenn man weiß was man testen muss kann man sich sehr wohl einen sehr guten Eindruck verschaffen wie es später mal wird.
Ich habe keine Lust jetzt schon wieder mit der Featureliste anzufangen.
Klar, machen die Features eine gute Sim. Beispiel aus den heutigen Releasenotes:mospider schrieb:Die ganzen Features sind mir recht unwichtig. Die sehen auf Screenshots gut aus, machen aber noch keine gute Sim.
Das Feature ist schon mehr als nett anzusehen* Added pit allowed options for fuel, tyres, body & mechanical damage
* Utilise pit allowed options in AI pit strategy