sleuftdude
Lieutenant
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- Aug. 2015
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- 648
Mit deren Bestätigungen ist alles i.O. Reddit ist voll von diesen Meldungen >.>
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DrToxic schrieb:Wieso nicht vertrauenswürdig?
Es wurde an mehreren Stellen erwähnt, dass aus Tschechien verschickt wird, weil HTC vor einiger Zeit da das neue Logistikzentrum für die EU aufgebaut hat.
Hi Alexander,
We know you're anxious to receive your Oculus Rift and apologize for not updating your order status sooner. We've been working through an unexpected component shortage, and unfortunately, that issue has impacted the original shipping estimates for some early customers.
We're working hard to get up-to-date ship windows, and you should expect to see your order status updated on oculus.com by Tuesday, April 12. Although many Rifts will be arriving on schedule and in line with original estimates, we'll be covering shipping and handling costs for all orders placed through today.
We're shipping rifts everyday. Don't hesitate to reach out to the Oculus support team if you have additional questions.
The Oculus Team
elterrible schrieb:Und wie rechtfertigen die so die 60€ VSK?
A message to our customers:
While fulfilling this week’s orders for HTC Vive, a limited number of individuals were affected by auto cancellations due to processing issues with financial institutions. We’re actively working to resolve this, and have already reinstated orders for some customers. We want to assure our customers that we’ll work with them to process their payment so they can receive their Vive when they were expecting it. If you pre-ordered a Vive, we encourage you to contact your financial institution to notify them of upcoming charges.
We apologize for the inconvenience. If you have any questions regarding the status of your order please contact us at +1 888-216-4736 or online at http://www.htcvive.com/support.
Thank you,
The Vive Team
Apparently, there's an email being sent TODAY to everyone who is dealing with this issue (again, US only? Not sure) @ 4pm EDT (perform your time zone calc here) with a way to re-submit payment.
Manuxx schrieb:Fr. 17:55 Nochmals in das Support Ticket geschrieben - bitte nach der Bestellung schauen, sonst wird sie storniert.... keine Antwort mehr (Wochenende...)
Genau das wird das Problem gewesen sein. Der Betrugs-Check der Bank gibt Alarm, wenn auf einmal etwas sauteures bestellt wird, wenn man sonst die Karte nie nutzt. Gute Banken rufen dann aber eigentlich an oder schreiben eine Mail und fragen, ob das gewollt ist. Insbesondere, wenn die Zahlung per Hold angekündigt wird.Manuxx schrieb:Manmanman, warum hab ich nur mit CC bezahlt, das mach ich normal nie :/