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America's Army 3

Habe mal eine Frage zum Training .

Habe Phase1-3 fertig gemacht und es sind aber noch viele andere Trainingseinheiten in den 3 Phasen die man nicht anklicken kann. Wieso ?
 
JonesDanbyjr. schrieb:
Hallo leute also bei mir läuft das Game überhaupt nicht, immer wenn ich ins Game will dann gibts nen Freeze egal ob Training oder Multiplayer.
Wisst ihr vieleicht rat?

MFG Jones

Abwarten und Tee-Trinken, die Auth-Server sind noch nicht stabil, und allgemein die Performance lässt noch in einigen Punkten zu wünschen übrig.

Lurch schrieb:
Habe mal eine Frage zum Training .

Habe Phase1-3 fertig gemacht und es sind aber noch viele andere Trainingseinheiten in den 3 Phasen die man nicht anklicken kann. Wieso ?

Welche Trainings in P3 meinst du? zbsp MOUT?
 
Mout habe ich schon gemacht. Ich habe alles gemacht was ich machen kann. Es gibt aber in den 1-3 Phasen noch viele Felder die "dunkel" sind. Du weist bestimmt was ich meine.
Kann man diese Felder freischalten ?
 
Die Entwickler haben ausdrücklich darum gebeten solange die Auth-Server nicht richtig funktionieren kein Training zu machen. Also haltet euch bitte daran. Und außerdem hat man zur Zeit eh alle Trainings von vornherein geschafft also wo zu Training machen lieber Zocken und so seine Skillz verbessern!
 
Die Trainings sind doch alle freigeschaltet nur das keiner sich sorgen machen muss...
Später wenn alles stabil läuft sind sie wieder deaktiviert dann kannst du die trainings machen
 
@lurch

meinst du die felder wie, 'tactical xy miles march'? ich denke mal die werden nicht freigeschaltet sondern sollen nur zeigen was man so als soldat alles machen muss im endeffekt (das spiel dient ja auch zu 'werbezwecken' musst du wissen). oder willst du wirklich mit nem KI platoon 60 milen durch die gegend latschen? ;)
 
An alle die Probleme mit den ständigen Freezes hat. hier eine Anleitung wie man das beheben kann.

Major Performance Tweaks Guide Here »» http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=300051

Thanks to Faded , Kopatch , Derjyn , SgtSVJones , _TSSquad_DeadJosh , mrmaigo , R3APERVI , SharpShooter , =sWc=General , WildGunsTomcat & Justice for the tweaks and tests.

[FONT=Verdana,Arial]quote:[/FONT][FONT=Verdana,Arial]
Freeze/Crash Permanent Fix
the one thing that made all this trouble was a file named:
[FONT=Verdana,Arial]quote:[/FONT][FONT=Verdana,Arial]aa3_edata.client.fmap[/FONT]

which is located at:

DeployVersion: UsArmy/Americas Army3/Binaries/
SteamVersion: Steam/Steamapps/Common/Americas Army3/Binaries/

[old fix]when i delete this file, i can get in any multiplayer server without any freeze.

so whoever got the same problem, try deleting this single file and see if it helps.

o btw, you gonna have to delete it after every time you play in a server. so if you leave a server you gonna need to exit game delete file and go in again.

please report if it helped or not.

seems like this fix is helping many others in both Deploy and Steam version , which is great.
[/old fix]

[UPDATE]
ok so tx to SHutch and SoldierOfTruth, we found a permanent fix for this problem. what Shutch did was taking the aa3_edata.client.fmap file from his friend which never had problems with the game. and as soon he replaced his file with his he had no problems.

he was kind enough to upload it for share. so i downloaded to try and it works perfectly , no more need to delete or exit game to go in servers. ( now i must worn you, inside the file its only gibrish and no one really knows what it contains, i personally doubt its something important BUT I DONT REALLY KNOW).

he hosted it in rapidshare i uploaded it to a direct link which you can find here:

http://www.fileden.com/files/2007/5/23/1...ata.client.fmap

just copy and paste it in the the binaries folder and it will work.

**not taking any responsibility of dmg which it may or may not cause to .... anything? ^^

if you do not trust this file its understandable, just ask someone you trust with a working file to send you his file version.

[UPDATE]
just dont forget DO NOT GO IN TRAINING, as the dev requested.


Simple Engine Smoothing]

[Engine.GameEngine]

bSmoothFrameRate=True

The game engine is capped to a maximum framerate, as determined by the value of the MaxSmoothedFrameRate variable (see below), which is 62FPS by default. This is done by the developers to prevent FPS spikes and thus provide smoother performance. However, by setting this option to False, you can completely remove this FPS cap. Keep in mind though that if you then find your framerate varying a great deal and causing jerkiness, this option is best set back to True. Uncapping your FPS doesn't increase overall performance as such, i.e. if you got 35 FPS in certain areas with the cap, you'll still do so without the cap.


Update: As of the 1.1 Patch, you can now also adjust this setting using the in-game 'Framerate Smoothing' option found under the Advanced Video Settings.

MinSmoothedFrameRate=22
MaxSmoothedFrameRate=62


CREATING/MODIFYING AA3 SHORTCUT:

1) First, and possibly one of the easiest and best tweaks, is modifying the shortcut. If you haven't done so already, navigate to the AA3 binaries folder (X:\Program Files\USArmy\America's Army 3\Binaries\), and right-click on AA3Game.exe, then select "Send To -> Desktop (create shortcut)". Now you have a shortcut to directly start AA3, without the AA3 Deploy app. This results in quicker starting of AA3, as well as saving some RAM/CPU by not having AA3 Deploy running in the background.

2) Next, we are going to work a little magic on the shortcut, by adding a DOS command to start AA3 in High Priority mode. Right-click on your AA3 shortcut, and select Properties. Under the Shortcut tab, click in the Target box, then move over to the beginning of the path text (should read: "X:\Program Files\USArmy\America's Army 3\Binaries\AA3Game.exe").

3) Next, paste this before that path: X:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c start "runhigh" /high.

4) The full path should read: X:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c start "runhigh" /high "X:\Program Files\USArmy\America's Army 3\Binaries\AA3Game.exe"

Bonus:
Other priority values:
/normal
/abovenormal

Setting processor affinity, for those that have multi-core CPUs:
http://www.techenclave.com/gui...17.html


AA3 CONFIG MODIFICATIONS:

1) First, navigate to your AA3Game\Config folder (X:\Program Files\USArmy\America's Army 3\AA3Game\Config). Open up AA3Engine.ini, with Notepad or a text editor of your choice. It's advised to make a backup of this file before editing! You can simply do a find (ctrl+f) to get to the referenced settings.

2) There are several options you can disable to boost performance.
[Engine.Engine]
bDynamicDecalsEnabled

[SystemSettings]
DynamicDecals
DynamicLights
DynamicShadows
LightEnvironmentShadows
CompositeDynamicLights
MotionBlur
DepthOfField
AmbientOcclusion
Bloom
UseHighQualityBloom
Distortion
DropParticleDistortion
MaxShadowResolution <- Lower this by powers of 2- ie, if it's 512, lower it to 256.
ShadowFadeResolution <- Same as above



Other things that can be done to boost performance & kill lag:

In AA3Engine.ini find the line (should be near the top that reads)



[FONT=Verdana,Arial]quote:[/FONT][FONT=Verdana,Arial]DebugEXEName=Debug-AA3Game.exe[/FONT]


change it to read

[FONT=Verdana,Arial]quote:[/FONT][FONT=Verdana,Arial]DebugEXEName=[/FONT]


in the BaseGame.ini file (located at USArmy\America's Army 3\Engine\Config\BaseGame.ini ) and AAGame.ini file (same place as the AA3Engine.ini file) find the line that reads


[FONT=Verdana,Arial]quote:[/FONT][FONT=Verdana,Arial]bDynamicNetSpeed=true[/FONT]

and change it to


[FONT=Verdana,Arial]quote:[/FONT][FONT=Verdana,Arial]bDynamicNetSpeed=false[/FONT]


More Helpfull Tweaks to fix framerates & lag

Step #1) Nvidia users need to download nHancer.
(Sorry ATI guys, I have nothing comparable to link you to)

Step #1.A) Before starting work in nHancer, click the radial button named "Global" at the top.

Step #1.B) After installing nHancer, goto the compatbility mode tab, and change the "Anti-Aliasing compatbility" to 0000041: Unreal Engine 3. This works around Unreal3's inability to produce AA properly, and allows crisp textures with AAx8 on.

Step #1.C) At the bottom of the "Compatibility" tab check the radial button for "Multi-Core Support", this will FORCE AA3 beta to use Multi-Core support (dual-core, or Quad-Core) when rendering textures/objects.

Step #2) In the nHancer program (still nvidia people), goto the "Optimizations" tab, and check "High Quality", "Trilinear Optimzation = On", "Aniso.sample optimization = on", "Negative LOD BIAS= clamp", and "Force DXt3 [OpenGL]= On".

Step #3) (Still Nvidia users =P) Set your Anti-Aliasing as high as you want depending on your card's settings. I have a 280GTX, so my gettings are "Combined = 32xS". Set "Enhance in-game AA setting" UNCHECKED, "Gamma Correction" checkbox checked, and Super-Transparency AA checkbox checked(these three settings are for high end cards, as you might lag with anything below an 8800).

Continue, by setting your Anisotropic Filtering to however high you want, mine is 16x...again 280gtx here happy ! My vertical-sync is forced ON, along with OpenGL triple buffering happy ! I also have ambient occlusion set to FarCry2, just for visual appearances sake, again I'm still fiddling with Ambient Occlusion as it adds soft shadows around objects in-game. You might want to fiddle with other settings as well IF you want to.

Step #3) Close nHancer, and it should goto your desktop tray.

Step #4) (woot Ati people can do something now!!) Find your "USarmy" folder in C: drive, or w/e you installed it.

Step #5) Once inside USArmy folder, goto America's Army3/AA3Game/Config.

Step#6) Open AA3Engine.ini with notepad, making sure to UNCHECK "always open with notepad" if your computer doesn't already know to open .ini's in notepad.

Step #7) While in your AA3Engine.ini, ctrl+F and type/copy "DebugEXEName", you should find it near the top with something like "DebugEXEName=Debug-AA3Game.exe", make sure to delete ONLY the part AFTER the "=" sign.

Step #8 Cool Ctrl+F again, inside AA3engine.ini, and type/copy "bSmoothFrameRate". You should find it again, somewhere near the upper half of the ini. Change this from "bSmoothFrameRate=TRUE" to "bSmoothFrameRate=FALSE".

Step #9) Ctrl+F again, and search for "MinDesiredFrameRate". It should be somewhere close to the middle. Change it from "MinDesiredFrameRate=32" to something more desirable IF you have a card stronger than a 7900GT Nvidia!

Step #10) Ctrl+F again, and this time type/copy "MotionBlur". It should be somewhere near the bottom. Change it from "MotionBlur=True" to "MotionBlur=False". This has been known to be a MAJOR contributor to the massive lag, since this has not be optimized at ALL and causes WAYY too much lag when you move. Hopefully, if they wish to keep this feature for launch, they'll optimize it so it happens correctly.

Well, that's it for now kiddies happy ! Tweak with these settings a bit to find your own optimum settings grin ! I'm now getting 60-100fps in-game with minimal stuttering. Now, my only issue is fixing this MASSIVE latency issue with shooting/being shot >=(!

[UPDATE]: For clarifying purposes ONLY. Do NOT do steps 1-3 if you are NOT running an Nvidia card HIGHER than the 8800 series. nHancer does NOT support anything older unfortunately.

Additionally the section above, since the nHancer part was aimed FOR people with strong cards that are having unbearable difficulties with lag in AA3.0, and was intended for quality enhancement only.

For pure performance increases do the following:
-Set Texture filtering to "High Performance"
-Set Trilinear optimization to "On"
-Set Aniso. sample optimization to "On"
-Set Negative LOD BIAS to "Allow", reset to "Clamp" if you experience odd/bad/flickering textures at a distance (or in Foggy areas).
-Set Force DXT3 (OpenGL) to "On"
-Increase "Prerender Limit" by one or two if you experience stuttering. Leave default if AFTER you do everything it runs smooth.
-Set Anti-Aliasing to "Off"
-Uncheck Enhance in-game AA, Gamma Correction, and Super-Transparency.
-Set Anisotropic Filtering to 4x (helps with rendering unoptimized objects are a distance better, this is merely a personal touch....leave it to "Off" if you want 100% performance with hits to visual quality xD!)
-Set V-syn to "Off" off
-Set Force Tripple Buffering to "Off"
-Set Ambient Occlusion "Off"
-Do everything else that doesn't conflict with these notes grin !


-DraGa

[Updated]: Fixed a thought process error I had originally writing the guide. (Thanks to LordDunce for pointing out my sillyness).

[UPDATE]: Latency Improvement!!

Honorable Mentions:
+R3APERVI for suspecting it helped
+_TSSquad_DeadJosh , for starting a large test to see if it actually helps
+SharpShooter, for testing...
+=sWc=General, for testing...
+WildGunsTomcat, for testing...
+Justice, for testing...

Step #1) Go to:
USArmy\America's Army 3\AA3Game\Config\AA3Game.ini
I took this info from the
USArmy\America's Army 3\Engine\Config\BaseGame.ini

Step #2) Ctrl+F inside above ini's for "bDynamicNetSpeed".

Step #3) Change bDynamicNetSpeed=true to bDynamicNetSpeed=false.

Step #4) Ravage servers with your less laggyness grin !

Noticable improvements:
-Mount objects nearly on command (instead of 4 times to get onto things)
-Less bullet lag, almost every bullet registers
-Weapons bug out slightly less



I also suggest:
(These next tweaks may corrupt CVAR files. If you're using it, do it as a last resource, only if the previous tweaks didn't help)

In AA3Engine.ini set
DepthOfField=False (helps with scopes and sights)
Bloom=False
UseHighQualityBloom=False
SpeedTreeLeaves=False
SpeedTreeFronds=False
FoliageDrawRadiusMultiplier=0.000000 (gets rid of most stupid grass that totally blinds you but gives NO cover)

You can turn up your desired framerate to your monitors refreshrate, if you have the power for it
MinDesiredFrameRate=60.000000
[/FONT]
 
Ich hab zwar keine Freezes aber danke! Ich werde mich morgen mal an eine Übersetzung wagen falls es erwünscht ist. Weil ich es meinem Bruder gerade erklären musste^^
edit: Hat jemand eine Lösung für das "Tastenbelgungs" Problem? Ich kann zwar die Tasten einstellen wie ich will aber nach einer geraumen Zeit sind die neuen Tasten doppelt belegt. z.B. wollte ich 'Thank you' auf NUM * legen und nach 3-4 Runden war es dann doppelt mit Schießen auf der linken Maustaste. Das nervt wenn man einen Egoshooter nicht nach seinen Bedürfnissen anpassen kann.
 
Zuletzt bearbeitet:
Originally posted by Phoenix at americasarmy.com

Since the launch of America's Army 3 (AA3) on June 17, America's Army has seen data transfer demands upon our game infrastructure that far exceeded our expectations and capacity to support new game registrations and game play. Data transactions associated with all existing and new players attempting to complete the Basic Combat Training (BCT) portion of the AA3 game over the span of a few days overwhelmed our authentication and database systems. These sections of AA3 include key new features of the game that are particularly data intensive and which we clearly did not adequately load test during our closed and open beta process. As Director of the Army Game Project, I apologize for this gap in service and want to outline below the actions we have taken and are taking to close this gap.

First, AA3 is designed to provide players a great deal of data regarding their performance and key aspects of the online experience. As a result, compared with prior versions of America's Army, AA3 generates about ten times more traffic between game instances and our middleware and backend infrastructure. While we accounted for this level of data exchange when designing our AA3 infrastructure, we did not anticipate the unprecedented demand and data transfer levels we are witnessing as tens of thousands of players are simultaneously establishing accounts and working through the BCT portion of the Game. This was due to the fact that we did not adequately replicate the data transaction loads associated with this game activity during our beta test. As a result, immediately following the launch of AA3, we saw a mismatch between incoming data transactions and our infrastructure capacity. Therefore, we immediately began adjusting our infrastructure resources to maximize capacity and undertook substantial tuning of our database systems. Shortly after launch, we also discovered a hardware fault at our data center that created significant network lag. After addressing these faults, we achieved improvement in our infrastructure performance. However, demand for the game quickly consumed the capacity we created with the foregoing steps. Therefore, while we were able to support additional users, individual players did not see substantial improvement in game performance.

Since last Friday, to further improve system performance, we created a data handling modification for the game designed to moderate data flows during this launch period. This modification was released on Friday evening via Steam and our Deploy Client to automatically upgrade AA3 games installed on players’ computers. Additionally, we began crediting all players for completion of BCT levels so that they could proceed directly to multi-player missions; thereby removing the bottleneck created by the high volume of players engaging in BCT maps and improving the overall player experience.

We also began addressing performance and stability issues on the game servers by implementing memory upgrades and adding more database nodes to carry the load of authentication and player stats traffic between game instances and our infrastructure. We are correcting map rotation reporting deficiencies and issues with the Master Browser System (MBS) that prevent players from identifying servers with available Soldier positions. To improve network traffic, we continue to tune game network code, add more game servers, and correct server administration features so that server providers can better manage their servers. Finally, we are remedying instances where we identified memory leaks and are reducing server memory requirements to eliminate network lag while increasing server stability.

In summary, we are working to add capacity, and correct faults that have significantly impaired player access to America's Army 3. We appreciate player patience as we ramp up our infrastructure to meet the demand that clearly exceeded our capacity on launch day.

Casey Wardynski
Colonel, U.S. Army
Director, Army Game Project (America's Army)

Auto Übersetzung:


Zitat von Phoenix auf americasarmy.com

Seit dem Start des America's Army 3 (AA3) am 17. Juni, America's Army hat die Datenübertragung Anforderungen an unser Spiel Infrastruktur, die weit über unsere Erwartungen und die Fähigkeit zur Unterstützung der neuen Spiel-Registrierungen und Spiel spielen. Daten-Transaktionen im Zusammenhang mit allen bestehenden und neuen Spieler versucht, um die Basic Combat Training (BCT) Teil des AA3 Spiel über den Zeitraum von ein paar Tagen überwältigt unsere Authentifizierung und Datenbank-Systeme. Diese Abschnitte enthalten AA3 wichtigsten neuen Features des Spiels, die besonders intensiv und Daten, die wir eindeutig nicht angemessen Lasttest bei unseren offenen oder geschlossenen Beta-Prozess. Als Direktor der Armee Game-Projekt, Ich entschuldige mich für diese Lücke in der Service und möchte unter dem Umriss Maßnahmen getroffen haben, und wir sind dabei, diese Lücke zu schließen.

Erstens AA3 ist so konzipiert, dass Spieler eine große Menge an Daten in Bezug auf ihre Leistung und die wichtigsten Aspekte des Online-Erfahrung. Als Ergebnis, verglichen mit früheren Versionen von America's Army, AA3 generiert etwa zehn mal mehr zwischen Spiel und Instanzen unserer Middleware und Backend-Infrastruktur. Während wir bei diesem Niveau für den Datenaustausch bei der Gestaltung unserer AA3 Infrastruktur, wir haben nicht davon aus, dass die nie da gewesene Nachfrage und die Übertragung von Daten Ebenen sind wir Zeuge, wie Tausende von Spielern gleichzeitig zur Gründung und im Rahmen der BCT-Teil des Spiels. Dies war aufgrund der Tatsache, dass wir nicht angemessen replizieren die Daten Transaktion Belastungen im Zusammenhang mit diesem Spiel während unserer Beta-Test. Dies hat zur Folge, sofort nach dem Start von Aa3, sahen wir ein Missverhältnis zwischen der eingehenden Daten und Transaktionen unserer Infrastrukturkapazität. Deshalb haben wir sofort begonnen Anpassung unserer Infrastruktur Ressourcen zu maximieren und sich verpflichtet erhebliche Tuning unserer Datenbank-Systeme. Kurz nach dem Start haben wir auch entdeckt, ein Hardware-Fehler in unserem Data Center, dass die erhebliche Verzögerung Netzwerk. Nach der Auseinandersetzung mit diesen Fehler haben wir in die Verbesserung unserer Infrastruktur-Performance. Die Nachfrage für das Spiel schnell verbraucht die Fähigkeit haben wir mit den vorstehenden Schritten. Daher, während wir konnten, um zusätzliche Benutzer, einzelne Spieler nicht sehen deutliche Verbesserung im Spiel Leistung.

Seit dem letzten Freitag, zur weiteren Verbesserung der System-Performance, haben wir eine Änderung des Datenaustausches mit anderen für das Spiel zu moderaten Datenströme in diesem Zeitraum starten. Diese Änderung wurde am Freitag Abend über Steam und die Bereitstellung von Client automatisch aktualisieren AA3 Spiele auf Spieler Computer. Zusätzlich haben wir begonnen Anrechnung alle Spieler für den Abschluss der BCT Ebenen, so dass sie direkt zu Multi-Player-Missionen, damit die Beseitigung der Engpässe, die durch das hohe Volumen der Spieler sich in BCT Karten und Verbesserung der Spieler.

Wir fingen auch an Leistung und Stabilität auf dem Spiel-Server durch Speicher-Upgrades und weitere Datenbankknoten, um die Belastung von Authentifizierungs-und Spieler-Statistiken Verkehr zwischen Spiel Instanzen und unserer Infrastruktur. Wir sind zur Berichtigung der Karte Rotation Berichterstattung Mängel und Probleme mit dem Master-Browser-System (MBS), die verhindern, dass Spieler von der Ermittlung Server mit den verfügbaren Soldier Positionen. Zur Verbesserung der Netzwerk-Verkehr, wir stimmen Spiel Netzwerk-Code, fügen Sie mehr Spiel-Server, Server-Verwaltung und korrekte Funktionen, so dass Server-Provider können ihre Server besser zu verwalten. Schließlich sind wir die Sanierung Fälle, in denen wir festgestellt, Speicherlecks und Verringerung der Server-Speicher, um Netzwerk-Verzögerung bei gleichzeitiger Erhöhung der Stabilität des Servers.

Zusammenfassend lässt sich sagen, wir arbeiten an der Erweiterung der Kapazität, und versuchen, Fehler zu korrigieren, die erheblich beeinträchtigt Spieler Zugang zu America's Army 3. Wir bedanken uns für Spieler Geduld, während wir unsere Infrastruktur Rampe, um die Nachfrage klar, dass unsere Kapazitäten auf Start Tag.

Casey Wardynski
Oberst der US-Armee
Direktor, Army Game Project (America's Army)


Quelle
 
Just in diesem Moment wird ein neues Update heraus geschuttet.

Hier der Changelog:

Removes Password from AA3Launch.log

Fix for MBS not working after server changes to a new map

Fixes TeamReady in Mission Preplanning

Updated authentication SDK to improve reliability and performance

Fix for freezing on training mission load

Improved performance on loading maps/training missions


Fixed several small memory leaks

Fixed performance issue with server that caused it to load UI elements into the server (where they aren't needed) and thus use up additional CPU and memory.

Modified training authentication so it is more efficient

Modified AMD negative delta time exception handling so it no longer stops the server or client, but just logs the event

Fixed Admin add Player Admin

Fixed Admin kicking of players. Now works properly with Soldier name and has optional kick by player ID

Add new AdminListPlayers to get list of players and their player ID's

Removes most of the server log spam, especially that tied to missions and mission setup and ROE

Fixes several issues related to ROE firing off when player is bleeding, asphyxiating, or falling after being wounded by ROE

You can now strafe on ladders so you don't get stuck in Pipeline or Obstacle Course. Strafe too far and you fall off, just like AA 2.x

Modified program startup to clear out any old ATS temporary files

Improved scoring messaging support for training missions

Fixes several scoring issues

Optimizes more of the authentication code and adds better exception handling in it

Adjusts STS (stats) integration to better detect invalid objects to avoid crashes

Fixes issues with single player stats not correctly initializing all of the time

Adds feedback to UI when player purchases training until purchase is complete (says "Purchasing")

Modifies MBS to track how many players are playing vs. how many players are on the server (player + Spectators) and now MBS browser only shows the number of players (so the count won't exceed max players)

Turns HUD off whenever menu is activated (still an issue with battle planner activation the first time, however)

Adjusts the close menu logic to always close properly so double menus should no longer happen

Improved console help

Display of the Soldier clan name in the Soldier overview page and better console commands to set the clan tag and remove it

Fixes an Admin VOIP setting issue and improves feedback to players and Admin when VOIP options are changed mid-game

New "version" console command to see the current version

Few more Admin help typos were corrected

Version number will show as 3.0.3 on the login page and several related UI pages

Has some MBS Browser performance improvements so lists should retrieve faster and more servers will be listed

Has an INI option to try out a caching version of the browser that will avoid refreshing the list automatically when you leave a server - but this is disabled by default until it can be thoroughly tested for the next patch. We would appreciate your feedback on this item

Fixes joining password protected servers so it no longer selects the server underneath the mouse cursor when clicking on the "Join" button in the password entry dialog

- Improvement (but not final fix) to issues relating to selecting the ammo type for the 320

Ich werde nun schauen ob bei mir die oben genannten Probleme mit dem Training auftreten.
 
Inwiefern sollte man sich das "Custom Tuning" was oben erläutert wurde, jetz noch antun, da jetzt der Patch da ist?
 
tach zusammen. hat eventuell jemand schon in erfahrung bringen können wie man AA und AF einschalten kann? Die Grafik ist Bombe (dür einen Kostenlosen FPS) aber diesen Treppeneffekt an jeder Kante kann ich nicht mehr sehen. vielen dank im vorraus.
 
Seit dem Update habe ich nun das Problem, dass ich mich Ingame nicht mehr vom Fleck rühren kann, wenn ich von den Settings zum Spiel zurückkehre. Der Chat ist natürlich "deaktiviert".
Jemand ne Lösung parat?
 
@ChickenWing:
Drück einfach mal F1 und oder F2 und danach Escape, dann gehts wieder.

Greetings
 
Folgendes:

es gibt doch die server wo vorne diese medalie fehlt und auf diesen kann ich spielen.
gehe ich auf die server wo die medalie vorhanden ist kann ich zwar drauf aber mich keinem team zuweisen.

weiss da einer bescheid?
 
Also ich spiele das Spiel auf einem 32" LCD-Fernseher mit HD-Ready, das Bild sieht sowas von beschissen aus ... ihr glaubt das nicht.

UT3 kann ich ganz normal mit allen Effekten spielen und es sieht normal und sehr schön aus aber bei AA3, welches die selbe Engine benutzt, sieht es fast aus wie AA2.x. Das Spiel schneidet mir Links und Rechts etwas vom Bild ab und die Grafik ist einfach mies.

Das Spiel stürzt trotz Update noch regelmäßig ab und ist somit der absolute Stimmungskiller.
 
Naja das wird wohl dann an deinem 32" liegen. Unreal 3 mit AA3 zu vergleichen ich weiß ja nicht..., obwohl es die gleiche Engine hat. Zu behaupten es sieht aus wie AA2 -selbst auf einen 32"- halte ich für unwahrscheinlich. Wahrscheinlich hast du einen 32" für 100-150 € gekauft(btw was für einen Fernseher hast du denn überhaupt), da braucht man sich nicht wundern. Auf meinem Philips 220CW8FB mit 1650x1050 sieht's gestochen scharf aus, auch ohne Assi Aliasing(im Gaming-Mode).
 
wenn du in kein team joinen kannst dann mach mal nen manuelles punkbusterupdate für aa3, ich kann jetzt überall connecten und joinen. ich muss echt sagen das das game total fetzt, sau geil!!

und das es wie aa2.x ausschauen soll is schon nen bissel weit hergeholt, die models sind mal 10x geiler von den texturen will ich garnicht erst anfangen, die sind auch um einiges besser und schlecht sieht das ganze auch nicht aus, das einzige was wirklich fehlt ist antialiasing. selbst auf meinem 22" in 1680*1050 stören mich die treppchen schon noch...

aber ansonsten sehr sehr geilo! jetzt müssen noch die kleinen bugs raus die noch drin sind und alle weaponmods integriert werden sowie die eine oder andere SF map aus teil 2 und das game rockt wieder alles in grund und boden!!
 
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