pampelmuse
Admiral
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Sie hatten mal welche, ob sie die noch haben weiß ich nciht.
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Heinze45 schrieb:SO nun zum wichtigeren Teil.
Wann kommt endlich der patch oder gibs den erst im Winter wie einmal angekündigt?
Heavymaxx schrieb:btw. morgen kommt der Beta-Patch!
http://twitter.com/OfficialBf2
Nachdem sich die Beta zum Battlefield 2 Patch 1.50 nun schon eine Weile hinzieht, gibt es gute Nachrichten: Die Beta 3 wird HEUTE starten! Dabei sind einige Fixes in Richtung der Server-Join Probleme, aber auch weitere inhaltliche Updates. So wird es nun zum Beispiel endlich möglich sein, an Claymores vorbei zu robben - ähnlich, wie man dies auch schon in BF2142 gewohnt war. Die J10 sollte von euch übrigens ein besonderes Augenmerk erhalten, so zumindest Associate Producer Barry Tingle.
Patch 1.50 Beta v3 - BF2 neu installieren!
Ein regelrechtes Patchlog ist noch nicht bekannt (Änderungen siehe unten), allerdings schon eine große Empfehlung: So soll man die v3 der Beta auf keinen Fall über eine "alte" Betaversion installieren, sondern nur über die Patchversion 1.41!
Das bedeutet: Battlefield 2 entweder neu installieren und auf Patch 1.41 bringen - oder einen eventuellen Sicherungsordner mit v1.41 nutzen.
Der Grund: Es kam/kommt immer wieder vor, dass beim lediglichen Überschreiben, Dateien nicht richtig ersetzt wurden und diese dann später Probleme bereiteten!
Da die dritte Beta die letzte sein soll, kann man die Komplett-Neuinstallation wohl durchaus wagen, da anzunehmen ist, dass dies auch die finale Version des Patches bleiben wird, bzw. maximal ein minimaler Korrektur-Patch Beta->Final (wie schon früher) ausreichen wird um die endgültige Spielversion zu erhalten.
Changelog Beta 2 -> Beta 3
Rot = Änderungen von Beta 2 auf Beta 3
* Made some more tweaks to J10 handling to even its balance against other jets. - Fixed
* Hit detection is better but only for those on low pings - We have seen some improvement from the closed beta results but let us know what you think.
* Sand bags have ”glass” effect in Operation Blue Pearl - In Test
* Operation Blue Pearl is missing UAV ability - Fixed
* Clicking on JOIN or double clicking a server occasionally resets the game back to server browser - Fixed
* Occasional connection drops after being on a server a couple of minutes - Fixed
* Consensus to reduce grenades per kit - Will not be changed
* Consensus to revert to 0.3 second delay between jump and prone - Fixed
* Crashes when changing Falcon settings sometimes. - Fixed
* YASU causes conflict with BF2.exe preventing the game from running - In Test
* Commander assets do not always fire/work - Fixed
* Mouse wheel acceleration on jeeps and APC’s - In Test
* Mouse wheel acceleration on parachutes - In Test
* Widescreen, FOV doesn’t change - Not changed at this time
* Unable to exit static anti tank in OBP - Fixed
* Falcon controller prevents joystick controls being assigned to work especially on jets and helicopters. Falcon always acts as primary controller for pitch and roll. Resets to Falcon at the start of every round. - Fixed
* The jets on Highway Tampa were replaced with attack choppers in 1.50 - Fixed, Highway Tampa is now as it was in 1.41
* The graphics for Highway Tampa are the same as Mashtuur City on create a local match in the menu and load screen. - Fixed
* Spotting as Commander doesn’t always work, closing Commander screen and re-opening solves this - Investigating
* Picking up the kit of a player who disconnected causes crashes - Fixed
* Audio settings do not always save after clicking APPLY - Fixed
* Registry Version remains at 1.4 after Update 1.5 is installed - Fixed
* Community/Custom games shows BF2 and Special Forces as version 1.4 instead of 1.5 - Fixed but didnt make it to Beta 3
* BF2OpenAL.dll was version 1.1.1.0 - Fixed - Updated to version 2.1.8.1
* ch_gas_station collision mesh on Dragon Valley was inconsistent with other gas station buildings - Fixed
* MEC artillery piece on Operation Clean Sweep changes to the USMC's control when they capture the Airfield flag - Fixed
* Challenger2 HUD icon was incorrect showing M1A2 HUD icon instead - Fixed
* Road to Jalalabad has PLA FAV spawn in place of a MEC FAV - Fixed
* Dragon Valley Chinese artillery used default respawn time instead of 360 seconds as other artillery uses - Fixed
* Bizon (PP-19) had no delay time after weapon switch - Fixed (this now has a delay of 0.666)
* F35B had a lock delay of 1.5 compared to 1 second lock delay of other aircraft - Fixed
* Incorrect camo Humvee was being spawned in Taraba Quarry - Fixed
* UH-60 (Black Hawk) guns had 0.25 splash damage setting, down from 3 making it difficult to hit infantry. - Fixed (this is now set to 1.5 to improve the UH-60's usefulness while not allowing it to dominate)
* It was impossible to pass a claymore unless an engineer disarmed it first. - Fixed (players can now go prone to pass the claymore)
* Allow BF2.exe to use more than 2Gb RAM on machines that support it - Fixed
* Modify HUD in TV guided missile view that makes viewing difficult on maps like Dragon Valley - Fixed
* Army hardware takes too long to spawn on Wake Island - Investigating
* Mouse control didn't work in Special Forces - Fixed
* Falcon controls overwrote on every map load in Special Forces - Fixed
* Highway Tampa crashes at 14% - Fixed
* Added Battlefield 2142 style prone deviation - Fixed (going prone will now cause reduced accuracy for a brief period the same system BF2142 uses)
Hoffentlich ist die J10 jetzt "gleichwertig" zur F-35B.* Made some more tweaks to J10 handling to even its balance against other jets. - Fixed
Das find ich Top! Gerade auf Dragon Valley ist es für den Gunner sehr schwer, da was zu sehen.* Modify HUD in TV guided missile view that makes viewing difficult on maps like Dragon Valley - Fixed
Ich glaube der Widescreen Support ist noch nicht implementiert.* Widescreen, FOV doesn’t change - Not changed at this time