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Da sind sie aufgerufen, die 6 Millionen.
Und die Aktion läuft noch über 90 Minuten. Da ist noch Luft nach oben.
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Zurg schrieb:Geschafft !
Insgesammt ist die Summe von 6.2 Mio $
The battle is over and we - PC gamers, space sim fans, WingNuts, Lancers and the rest - have won. You've not only met every goal we set, you've exceeded them. Star Citizen will be released because of your dedication and your willingness to put your money where our mouths are. Our gratitude is immeasurable; we owe you our livelihoods and will not soon forget it.
The question is: what happens next?
Our intention has always been to make Roberts Space Industries YOUR site. It's not a public advertisement for the game; it's a private community for those who are making the game happen. We want your input on what we're doing and we want to share our plans with you; the occasional passer-by doesn't concern us. The plan was initially to immediately switch on a wall that would allow only you, our backers, to access features like the Comm-Link and the Spectrum Dispatches. Kickstarter has thrown something of a wrench in this plan: we can't change the site until the Kickstarter backers are integrated, which may take up to two weeks, otherwise we would be blocking thousands of backers from participating.
Updates and features will continue, returning to a regular schedule in the next few days. The team needs a few days to collect ourselves and reform before jumping into the immense task ahead (after the last month, our husbands, wives, children and yes, pets, miss us!) We will also be launching new sections which have been in the works for some time: the Galactapedia will tell you more about the Star Citizen world, Engineering will introduce you to game mechanics that are being planned and Holovids will offer you video footage from the game as it takes shape.
What about pledges? Good news: those of you who got in on the ground floor are covered. Your ships have lifetime insurance policies and for the next year you will have the ability to purchase further tiers or upgrade existing ones at the initial prices. That's not true of everyone else: if you want to back Star Citizen and participate in this amazing community, you still can. but it's going to cost you a little extra as of now, and you aren't going to have as many extras (no lifetime insurance, for example.)
One issue which concerns us is what to do with the funding tracker. So we're going to throw the issue up to you: in two weeks, when the wall goes up, what do you want to see done with the tracker? Without the 'push' of the campaign it probably won't update very dramatically. but it's always possible it will go up enough to reach future stretch goals anyway. Should we keep it, remove it or put it somewhere else? We'll let the community decide.
We also have previously outlined the 'behind the screens' subscription plans available now. They're designed for users who simply want to give us a little extra support during the development - you're getting the whole story, regardless - but we will have some extra fun for our monthly contributors.
We can't thank you enough for everything you've done for this project. Please see the next update on 'The Pledge' for our promise to you. The next two years are going to be incredible for all involved and we're thoroughly happy that all of you are along for this exciting ride.
Zurg schrieb:Geschafft !
Insgesammt ist die Summe von 6.2 Mio $ zusammen gekommen, erstaunlich wieviel gerade noch in den letzten Tagen gespendet wurde.
P.S.
Ich freue mich auf das Game, Chris Roberts und sein Team werden da bestimmt hervoragende arbeit leisten.
I-HaTeD2 schrieb:Jup, das warten wird natürlich hart aber es wird ja versprochen das regelmäßig Updates kommen werden.
Da soll aber noch mal jemand behaupten der PC als Spieleplattform rentiert sich nicht und stirbt aus, und das bei einem Nieschenprodukt wie einer SpaceSim ... Irgendwie schon ein Schlag ins Gesicht vieler Publisher.
Jo, also bei mir war's halt auch so, daß ich mir vorher nur dachte:scratch schrieb:Wenn ich bedenke, dass ich bei Durststrecke nach 2 Mio sagte "bei zweieinhalb ist wohl Schluss"...
Vor allem im Verlauf der letzten Tage sind scheinbar die ganzen eingemotteten SpaceSim-Fans erwacht, hätte ich absolut nicht erwartet.
Bulletchief schrieb:irgendwie nicht... was sind schon lächerliche 6,2 Mio!
der nächste CoD Teil (bzw deren Klone) bringt Hunderte von Millionen!
I-HaTeD2 schrieb:Ähm, ja ...
Aber nicht vor der eigentlichen Entwicklung, mal davon abgesehen das die Entwicklungskosten für einen weiteren CoD Titel weitaus geringer sind, die Neuerungen beschränken sich schließlich in der Regel auf neue Karten, eine etwas aufpolierte Grafik und ggf. 2-3 "Innovationen".
Über 6 Millionen Dollar noch vor der eigentlichen Entwicklung einzunehmen ist schon ein Statement für sich, erst Recht für ein quasi Nischenprodukt.