T
-=TRON=-
Gast
angenommen das sollte unter 100€ kosten, den würde das so dermaßen der renner...
- Expected street price is 69.99 GBP / 79.99 EUR incl. VAT
die Sache spitzt sich zu...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
angenommen das sollte unter 100€ kosten, den würde das so dermaßen der renner...
- Expected street price is 69.99 GBP / 79.99 EUR incl. VAT
- We'll release new pictures shortly, in which I promise the whole design will make much more sense. Especially top and front panel...[br]
- Dual 120 rads, also thicker ones up to 60mm, will fit perfectly even with bigger memory modules like for example Corsair Dominator[br]
- There is 2x 140mm fan slots in the front, not 120mm[br]
- It will be 1x USB 3.0 and 3x USB 2.0[br]
- Expected street price is 69.99 GBP / 79.99 EUR incl. VAT[br]
- The case is considerably wider than Define, which gives much more space behind the M/B plate for cable routing[br]
- There is 8x HDD trays, not 7x, and the upper four are in a removable, rotatable HDD cage.[br][...] This case is very much targeted at cooling, 8x fan slots in total and 3x 140mm included.
The 0ne schrieb:Sehr schön. Auf dieser Basis bitte ein HTPC-Case.
It's not aluminium, it's plastic with aluminium texture on it. Similar to what we have on Define R2/R3/XL. Getting alu in the front would raise the price with ca 30 EUR and we don't think most people are ready to pay that.
Rickmer schrieb:Ich glaube, das ist die Gehäuse-News mit dem zuversichlichstem, zufriedenstem Kommentaren, die ich bisher hier gesehen habe
Fractal Design muss irgend etwas richtig machen.
detto0 schrieb:Zu viel Gelöcher. Wär nix für mich.
Staub ohne Ende nachher im Gehäuse.
Bullet Tooth schrieb:das dürfte das Staubfängergehäuse Nummer 1 auf dem Markt sein.
GevatterTod schrieb:Durch die Löcher im "Deckel" entweicht die warme Abluft nach oben. Da sollte kein Staub eindrungen