noxon
Admiral
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- Sep. 2004
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- 7.570
Für alle die sich etwas mehr für das Thema Raytracing interessieren:
Remedy’s Lead Graphics Programmer Tatu Aalto is spearheading the studios foray into real-time raytracing. The presentation will delve into how Remedy integrated RTX raytracing into its Northlight engine and discuss the results. Some examples include work on raytraced reflections and diffuse global illumination. Presentation will show several example comparisons against state of the art screenspace techniques.
Besonders interessant an dem Vortag fand ich, dass das Raytracing selbst angeblich überhaupt nicht so viel Performance in Anspruch nimmt. Es ist das anschließende Rendering, dass durch das Raytracing viel aufwendiger geworden ist und viel mehr Cache Misses verursacht.
Remedy’s Lead Graphics Programmer Tatu Aalto is spearheading the studios foray into real-time raytracing. The presentation will delve into how Remedy integrated RTX raytracing into its Northlight engine and discuss the results. Some examples include work on raytraced reflections and diffuse global illumination. Presentation will show several example comparisons against state of the art screenspace techniques.
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Besonders interessant an dem Vortag fand ich, dass das Raytracing selbst angeblich überhaupt nicht so viel Performance in Anspruch nimmt. Es ist das anschließende Rendering, dass durch das Raytracing viel aufwendiger geworden ist und viel mehr Cache Misses verursacht.
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