Damien White
Banned
- Registriert
- Feb. 2009
- Beiträge
- 10.656
Rechtsklick auf den Spieler in der Gefechtsauswertung => Profil
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Frozn_Daiquiri schrieb:ich find Simon's Cat auch super! (ich weiß, Dein Avatar ist nicht Simon's Cat )
konean schrieb:
Damien White schrieb:Es gibt einen Spieler mit 132 Gefechten in der Lexington, und einer Winrate von 0.02% O.O
Damien White schrieb:dass es Konsequenzen für seine Trollerei über Weihnachten gab.
Damien White schrieb:Meine Vermutung: Es handelt sich hierbei um einen Bot, der nur W drückt, und in 2 Gefechten war auf der anderen Seite ein Spieler, der sofort aufgegeben hat als er den CV sah, CV fährt vor, cappt und gewinnt mit Punkten.
DiDi1948 schrieb:Wie geht das denn?
Damien White schrieb:Ich hätte nicht gedacht, dass die Bismark so tief ist. Unter 50% verglichen zur Tirpitz mit 65% ist schon heftig. Die meisten Spieler sind wohl auf Suizidkurs gefahren und haben getorpt.
Die Massa hat wohl der Heal gerettet.
Damien White schrieb:hahaha was n Witzbold
EDIT: Nach zu viel Grinderei trotz Boostern:
[ATTACH type="full"
Herdware schrieb:Im Gefecht sind die Leute allerdings nicht auf Deck und dann sollte es keinen Unterschied machen.
Herdware schrieb:Zu iEarlGrey:
Seine Trollerei war wirklich überflüssig. Er fand es wohl sehr witzig und dachte, das würde die Community auch so sehen. Dabei hätte er es besser wissen müssen. So ziemlich jeder CC oder öffentlich aktiver WG-Mitarbeiter hat schon den Zorn der Community auf sich gezogen, wegen viel kleineren Sachen.
Allerdings bin ich gerade deswegen auch sicher, dass ein eventueller Nachfolger ebenfalls früher oder später über sowas stolpern wird. Selbst Ikonen wie Flamu oder Jingles sind schon oft genug in Fettnäpfchen getreten und würden früher oder später in so einen Shitstorm geraten.
Das ist ein Job mit Schleudersitz und ich würde keinem empfehlen den zu machen.
GZ zur PR!Freespace schrieb:Hinsichtlich Winrate, hatten die letzten Tage kaum ein knappes Match. Entweder unser Team ging in knapp 10 min komplett unter oder das gegnerische. Wenn man sich dann das Matchergebnis ansieht bekommt man dann öfters mal die Bestätigung der während des Matches angestellten Vermutung. (Ungleichgewicht der Spieler Skills).
Mit kommt auch vor das nimmt in letzter Zeit immer mehr zu...
Damien White schrieb:Im Coop war es schon vor Weihnachten schlimm, aber die letzten Tage würde ich schätzen, dass 2/3 meiner Mitspieler im Coop nicht menschlich waren (und die hatten keine : : im Namen). Im PvP zeigen einige Spieler das gleiche Verhalten.
For researchable tier V-X destroyers and Småland:
European destroyer Romulus, tier III:
- The number of charges of the "Repair party" consumable was increased from 1(2) to 2(3).
European destroyer Klas Horn, tier IV:
- Main battery reload time was reduced:
- For basic guns from 6 to 5 s;
- For researchable guns from 6.5 to 5.5 s.
- Detectability ranges were reduced:
- By ships from 6.94 to 6.14 km;
- After firing main guns in smoke from 2.47 to 2.2 km;
- By planes from 2.28 to 2.02 km.
European destroyer Visby, tier V:
- Main battery reload time was reduced from 6.5 to 5.5 s.
- Detectability ranges were reduced:
- By ships from 7.12 to 6.32 km;
- After firing main guns in smoke from 2.54 to 2.25 km;
- By planes from 2.76 to 2.45 km.
European destroyer Västerås, tier VI:
- Main battery reload time was reduced from 6.5 to 5.5 s.
- Detectability ranges were reduced:
- By ships from 7.12 to 6.23 km;
- After firing main guns in smoke from 2.54 to 2.25 km;
- By planes from 2.76 to 2.45 km.
European destroyer Skåne, tier VII:
- Main battery reload time was reduced from 6.5 to 5.5 s.
- Detectability ranges were reduced:
- By ships from 7.66 to 6.86 km;
- After firing main guns in smoke from 2.75 to 2.44 km;
- By planes from 3.24 to 2.9 km.
European destroyer Öland, tier VIII:
- Main battery reload time was reduced from 3.5 to 2.8 s.
- Detectability ranges were reduced:
- By ships from 7.66 to 6.86 km;
- After firing main guns in smoke from 2.75 to 2.44 km;
- By planes from 3.52 to 3.15 km.
European destroyer Östergötland, tier IX:
- Main battery reload time was reduced from 3.5 to 2.5 s.
- Detectability ranges were reduced:
- By ships from 8.02 to 7.22 km;
- After firing main guns in smoke from 2.9 to 2.57 km;
- By planes from 3.46 to 3.12 km.
- "Surveillance Radar" consumable was replaced with "Defensive AA Fire" consumable.
European destroyer Halland, tier X:
- Main battery reload time was reduced from 3.0 to 2.0 s.
- Detectability ranges were reduced:
- By ships from 8.02 to 7.22 km;
- After firing main guns in smoke from 2.9 to 2.57 km;
- By planes from 3.46 to 3.12 km.
- "Surveillance Radar" consumable was replaced with "Defensive AA Fire" consumable.
European destroyer Småland, tier X:
- Main battery reload time was reduced from 2.5 to 2.0 s.
- Detectability ranges were reduced:
- By ships from 8.92 to 7.62 km;
- After firing main guns in smoke from 3.32 to 2.73 km;
- By planes from 3.95 to 3.38 km.
- "Surveillance Radar" consumable was replaced with "Defensive AA Fire".
- Torpedo tubes reload time was reduced from 110 to 100 s.
The original concept of European destroyers saw them excel at using torpedoes from long range while being highly vulnerable in close combat with other destroyers due to their high detectability ranges. However, testing showed that the detectability of these ships was too high: they were easy to find and destroy, either by focused fire or in a duel. We're now lowering their detectability ranges and increasing their main caliber reload speed to help them stand a better chance against other destroyers. The addition of the Defensive AA Fire consumable will improve their already strong capabilities against enemy planes. With the new consumable and improved parameters, Surveillance Radar would make European destroyers too effective in almost all situations, thus it was removed.
- Main battery reload time was reduced from 2.5 to 1.8 s.
- Torpedo tubes reload time was reduced from 110 to 100 s;
- "Surveillance Radar" consumable was added:
- Charges: 2 (3);
- Reload time: 180 (120) s;
- Action time: 15 s;
- Detection range: 7.5 km.
- Torpedo parameters were changed:
- Torpedo range was reduced from 15 to 12 km;
- Torpedo speed was reduced from 86 to 76 kt;
- Torpedo detectability range was reduced from 1.8 to 1.6 km.
Småland has weaker torpedo armament, a slightly higher detectability range, and more reliable artillery than the same-tier researchable ship Halland. Her main gameplay feature is hunting other destroyers, using her Surveillance Radar to help detect them.
French destroyer Marceau, tier X:
We adjusted the parameters of these ships based on internal testing.
- Detectability range was increased:
- By ships from 8.88 to 9.88 km;
- After firing main guns in smoke from 3.42 to 3.94 km;
- By planes from 4.84 to 5.38 km.
- Torpedo tubes reload time was increased from 90 to 120 s;
- HE shell maximum damage was reduced from 2,100 to 1,850;
- AP shell maximum damage was reduced from 2,600 to 2,450.
Please note that the information in the Development Blog is preliminary.