SkipOutLaw
Lieutenant
- Registriert
- Jan. 2004
- Beiträge
- 851
Hatte ja bereits angemerkt, dass beim The Verge Review die LTE Probleme höchstwahrscheinlich zu Lasten von AT&T gehen:
"Call quality was uniformly good, but I've had intermittent issues with reception, especially on LTE. Nokia tells me that this unit is technically still running preproduction software, other 920 users I spoke to didn’t have the issue, and finally AT&T in Seattle generally seems lackluster, so I'm not willing to say definitively that there's a real problem here."
Dennoch werden nur 7 Punkte verteilt. Wie wäre es denn gewesen, den Sachverhalt erstmal genau zu klären und dann die Punkte nachzuliefern? Aber nein, da wird dem Telefon ein generell eher durchschnittlicher Empfang bescheinigt.
"Call quality was uniformly good, but I've had intermittent issues with reception, especially on LTE. Nokia tells me that this unit is technically still running preproduction software, other 920 users I spoke to didn’t have the issue, and finally AT&T in Seattle generally seems lackluster, so I'm not willing to say definitively that there's a real problem here."
Dennoch werden nur 7 Punkte verteilt. Wie wäre es denn gewesen, den Sachverhalt erstmal genau zu klären und dann die Punkte nachzuliefern? Aber nein, da wird dem Telefon ein generell eher durchschnittlicher Empfang bescheinigt.