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CS 2/CS:GO [Sammelthread] Counter-Strike: Global Offensive Teil III

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Leider eher unwahrscheinlich.

xPaw
This VMC package is at least 3 years old, and as the "BigFoot" name implies, it was used for their Big Picture demo.

A game (CS:GO in this case) can be in handful of packages, just because one of them was updated recently, does not, in any way, mean that a game update is coming. VMC package was updated because they added mac depots to it for lego starwars, which is completely unrelated.

An der Zeit dafür wäre es aber so langsam mal.
 
Wuuuhuuuu \o/
Und ich hab mal wieder keine Zeit zum Spielen -.-"
Jedes verdammte mal, wenn eine Operation kommt, hab ich keine Zeit... aaargh
 
sehr geil, dann kann wieder bis zum umfallen gedaddelt werden :-)
 
Zuletzt bearbeitet:
Gott sei Dank, dann gibts wieder ne RBS6 Alternative :)
 
Teilweise geht der Smokebug auch nicht weg, teilweise brauch man nicht mals tappen, man sieht einfach keine smokes. :D

gg es ist wieder broke
 
Wie warn das nochmal, bekomm ich den Pass ingame für den richtigen Preis? Weil im Markt sind sie ja etwas "teurer" ^^
 
Das neue Knife gefällt mir ziemlich, wird mal Zeit mein Huntsman Slaughter auszutauschen :>


e:

Die Operations solltest du immer über Steam direkt kaufen, alles andere ist Geldverschwenung.

@Maisaelf
Wird sicher heute im Laufe des Tages nen Hotfix kommen. Denke mal spätestens wenn ich heute Abend nach Hause komme ist es playable, sonst wird einfach Nuke nach Flashes und smokes abgesucht :P
 
@tcp es ist halt sinnlos und muss sofort gefixt werden. Wenn das einfach so auftritt ohne bugusing, muss das sofort gefixt werden. jetzt. Legst einfach los, siehst keine smoke, denkst dir nichts bei killst alle, overwatch ban inc :D

Freitag mal wieder ordentlichen abend cs suchten, jemand dabei? :D
 
Zuletzt bearbeitet:
dominic.e schrieb:
Wie warn das nochmal, bekomm ich den Pass ingame für den richtigen Preis? Weil im Markt sind sie ja etwas "teurer" ^^

Wie hoch ist den der Steam-Preis in €?
 
kidlon schrieb:
Wie hoch ist den der Steam-Preis in €?

Im Market ist er momentan für ~6€ drin, aber im csgo blog stand ja was von 5,99$ also müsste der € betrag günstiger sein (eigentlich) ^^

Edit:
Ist es auch normal, dass durch die Operation gerade die Marktpreise ansich fallen? zB meine Hyper Beast war gester/vorgestern noch bei ~8,50 und jetzt gerade bei 6 :D
 
Da bin ich mal gespannt, das wird meine erste Operation sein :)

Sieben neue Maps:
Mikla, Royal, Santorini, Tulip, Cruise, Coast und Empire

Größe: 2 GB
Zwei Kampagnen: Wildfire und Gemini
Alle 2 Std: Blitz-Missionen mit besonderen Aufgaben zum XP_Bonus sammeln

Die Engine wurde auch modifiziert.


Patchnotes zum neuen CS:GO-Update
• Operation Wildfire is LIVE: http://blog.counter-strike.net/operationwildfire
• Seven community maps available in Competitive Matchmaking as well as other game modes via the Operation Wildfire map group
• The Operation Wildfire Access Pass ($5.99) is now available giving access to the following features:
• The Operation Wildfire coin, upgradeable through the completion of challenge missions
• An Operation Journal that tracks your stats in official competitive matches and includes a Friends Leaderboard
• The cooperative Gemini Campaign, featuring replayable missions with individual mission leaderboards.
• The Wildfire Campaign, featuring 30 missions in Casual, Arms Race, Demolition, and Deathmatch modes.
• Blitz Missions, global events that grant bonus XP for completing a specific action (must be Private Rank 3 or above to participate in Competitive Blitz Missions).
• Access to weapon drops from Operation collections: Cobblestone, Cache, Overpass, Gods and Monsters, Chop Shop, and Rising Sun
• Exclusive access to the Operation Wildfire Case featuring 16 community-created weapon finishes and the all-new Bowie Knife.
• Nuke has returned (available in Matchmaking included in the Operation Wildfire map group). For more details, visit: http://blog.counter-strike.net/reintroducing_nuke

GAMEPLAY

ARMS RACE
• The leader’s glow in Arms Race no longer shows through walls.
• M4A1-Silenced has been added to the rifle section of available Arms Race weapons.

UI
• Fixed AWP icon to better represent the weapon’s silhouette.
• The English string “ALIVE” in the playercount hud element is now a localized token.
• Inventory filter for All Weapons now filters out display items and music kits correctly.
• Inventory sorting by Quality now better groups items within the same quality by their slot.
• Updated the Nuke loading screen icon.

MISC
• Fixed particle rain not following the “in eye” player if you were spectating someone.
• Detail sprites (like grass) have been improved so many more can be rendered for much cheaper.

SDK
• [vbsp.exe] increased MAX_MAP_ENTITIES to 20480 from 16384 to compile bigger maps.
• Maps can have multiple radar images based on player height.
• Added several features to support a new mission type: Co-op Strike (game_type 4, game_mode 1)
• Added Co-op Strike items: Heavy Armor, Tactical Awareness Grenades, and Medi-Shot.
• Added new spawn point (info_enemy_terrorist_spawn) for use in Co-op Strike missions to spawn enemies which can specify somethings like unique models, loadouts, behavior, etc.
• Added an Exploding Barrel entity for use in the Co-op Strike missions.
• func_hostage_rescue entity is now able to be disabled.
• Added a Heavy Phoenix enemy.
• Added item_coop_coin entity that displays how many (of 3) you’ve collected.
• In Co-op Strike mode, bots will no longer try to path through “blocked” nav areas.
• Bots can be set to “asleep” in Co-op Strike mode and they will stay put until they see an enemy, take damage or are the last enemy alive.
• Added a game_coopmission_manager entity to help manage and relay data to other entities/vscript for Co-op missions.
• The game_player_equip entity has been updated to allow maps to give any weapon to the activator with an argument.
• prop_door_rotating now blocks nav when closed, locked and unbreakable.
• Fixed an assert in prop_door_rotating where it tried to play a “locked” activity regardless of it had it when the player used it when locked.
• Added OnFirstPickedUp, OnDroppedNotRescued, OnRescued outputs to hostage entities.
• Added a convar (mp_c4_cannot_be_defused) that when enabled, prevents C4s from being defused.
• Resurrected the HL2 env_gunfire entity.
• Added two new convars for managing dropped weapons
• weapon_auto_cleanup_time “If set to non-zero, weapons will delete themselves after the specified time (in seconds) if no players are near.”
•weapon_max_before_cleanup “If set to non-zero, will remove the oldest dropped weapon to maintain the specified number of dropped weapons in the world.”
•Added a third option to mp_death_drop_grenade which makes all held grenades drop on death (used in Co-op Strike)
• Updated weapons in Hammer fgd to use weapon models that match the ones used when spawned in the world. Plus added some missing weapons.
• Added env_sprite_clientside entity which is just a clientside sprite (doesn’t use edicts).

MAPS

Nuke
• Now available in Competitive Matchmaking, and other game modes in the Operation Wildfire Map Group

Cache:
• Fixed DM spawns
• Improved radar polish
• Improved visual polish
• Added physics to fence in Sun room
• Fixed numerous “pixel walks”
•Fixed one-way wallbang at mid (thanks TomCS!)
• Fixed fencing at T-spawn being non-solid (thanks JoshOnTwitch!)

Mirage:
• Removed wall-lamps that blocked visibility from ticketbooth to mid in bombsite A
• Removed shelf inside market near bombsite B (thanks TheWhaleMan!)
• Added a plywood board to bomb-crate in bombsite A to make throwing grenades under scaffolding more consistent
• Slight adjustments to Safehouse, Lake, and Shoots


EDIT: Die Five-Seven und die AK-47 sehen gut aus :)
 
Zuletzt bearbeitet:
Klar fallen die Preise, alle wollen die neuen Skins/Kisten. Das ist immer so
 
dominic.e schrieb:
Im Market ist er momentan für ~6€ drin, aber im csgo blog stand ja was von 5,99$ also müsste der € betrag günstiger sein (eigentlich) ^^

Edit:
Ist es auch normal, dass durch die Operation gerade die Marktpreise ansich fallen? zB meine Hyper Beast war gester/vorgestern noch bei ~8,50 und jetzt gerade bei 6 :D
Ja, die verkaufen ihre Skins um sich den Pass kaufen zu können.
Und kurz vorher war ja auch noch ein Steamsale, da werden die Skins auch direkt verscherbelt.
 
Die Operation kostet 5,29 €.

Jo jetzt kann man wieder gut Skins kaufen und in 2 Wochen mit 10% + wieder verkaufen.
 
AW: [Sammelthread] Counter-Strike: Global Offensive [1. Beitrag beachten!]

Wenn ich auf Nuke beim B-spot das Fenster rechts von toxic anknife stürzt csgo ab. 3 mal getestet, jetzt muss ich leider erst mal arbeiten. Kann mal wer schauen ob der Fehler bei euch auch auftritt? Sonst gibt's später nur n verify der Dateien 😆
 
Ich freue mich auf Nuke, hab die Map heute in Moe's Stream gesehen, jetzt muss ich schauen wie ich mir am besten die Operation finanziere, Skins habe ich keine mehr, am besten wäre nen Case Drop, was sind die denn momentan so wert?
 
D0nzi wenn du eine AMD Grafikkarte hast - da gibts derzeit Probleme. Lösung ist wohl alle Settings auf low zu stellen. Mehr dazu auf reddit.
 
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