CoD:Modern Warfare Community Talk - Modern Warfare 2019

15 tage reine Spielzeit ?

Das ist mir zu heftig... als Gelegenheits- Abend- Zocker freu ich mich über jedes Gold, aber das reicht dann auch.....

Ich denke ich hab die RAM, M4, P90, Bizon, Vector, M13 und bald noch die CR56 auf Gold.
 
Zuletzt bearbeitet:
  • Gefällt mir
Reaktionen: Stock86
Ich spiele auch um Spaß zu haben und im Idealfall zu gewinnen. Wenn ich dann wegen eines Skins nur mit Schild und Raketenwerfer rumlaufen muss, geht mir das zu weit. Da würde ich mich vermutlich automatisch am Spawn vercampen oder so. Ich habe jetzt 2 Pistolen, 3 MPs und 2 Sturmgewehre auf Gold und dabei wird es in naher Zukunft wohl auch bleiben.
 
Sollte hier jemand Download Probleme haben und miese Geschwindigkeiten kann das hier helfen.



Battle.net kann Probleme machen, wenn „Sekundäre Anmeldung“ von Windows deaktiviert ist.

Zur Überprüfung:

Windows-Taste + R.
services.msc eingeben und OK klicken.
Rechtsklick in der Spalte „Name“ auf „Sekundäre Anmeldung“ und „Eigenschaften“ auswählen.
Unter Starttyp, „automatisch“ wählen und bestätigen.
PC neustarten


Kann dadurch fast mit Vollspeed Downloads laden :)
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: amico81, Magl, YomDom und eine weitere Person
Das muss ich ausprobieren - alles was im 2-stelligen MBit Bereich ist ist ja bei Battlenet bei den großen Updates schon ungewöhnlich rasant :D
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: Rush und Andybmf
Sk3ptizist schrieb:
heisse Sache :D
87°C CPU und 84°C GPU, ist das normal?
Leben am Limit! :D

Rush schrieb:
Sollte hier jemand Download Probleme haben und miese Geschwindigkeiten kann das hier helfen.



Battle.net kann Probleme machen, wenn „Sekundäre Anmeldung“ von Windows deaktiviert ist.

Zur Überprüfung:




Kann dadurch fast mit Vollspeed Downloads laden :)
Ich muss sagen, dass ich bisher bei den Downloads keine Probleme hatte, maximal 1 oder 2 Mal, da hat dann der Trick mit dem Umstellen der Region geholfen. Ein Bekannter von mir hat dafür immer diese Probleme, lädt mit ungelogen 4 kb/s... Ich geb das gerne mal weiter - Danke!
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: Rush
Was muss getan werden um diese Damast zu erhalten?
Und ist das nur ein Skin?

Bin gerade dabei weitere Waffen freizuschalten die es damals im Battle Pass gab, jetzt mind. 7 Kills pro Runde mit der Shotgun und das in 15 Gefechten, dass ist zwar einfach, aber nervt mich...
 
Du muss erst alle Waffen auf Gold spielen, dann kannst du mit Damast anfangen :)

 
Zuletzt bearbeitet:
@ReinerReinhardt @Rush wichtig wäre noch: nur die Basegame Waffen, Ram, Grau, Striker, SKS, Fennek, Amax gehören nicht dazu, ich denke das ist insbesondere für den Crossbow interessant :D
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: Rush
YomDom schrieb:
@ReinerReinhardt @Rush wichtig wäre noch: nur die Basegame Waffen, Ram, Grau, Striker, SKS, Fennek, Amax gehören nicht dazu, ich denke das ist insbesondere für den Crossbow interessant :D

Bis ich das gecheckt habe, hatte ich schon fast alle fertig... Crossbow fehlt, aber da bin ich nicht böse drum!


Rush schrieb:
Du muss erst alle Waffen auf Gold spielen, dann kannst du mit Damast anfangen :)


Ich glaube du meinst das Richtige, hast dich nur falsch ausgedrückt! :)

Wenn du alle Waffen auf Gold hast, hast du direkt Damast. Da musst nichts angefangen werden oder so, ist dann "einfach so" da. Nicht zu vergessen auch, dass man bei den einzelnen Waffenkategorien auch noch Platin erhält, wenn man diese abschließt. Exemplarisch hier mal die M4:
 

Anhänge

  • 2020-06-27 12_01_50-​C​a​l​l​ ​o​f​ ​D​u​t​y​®​_​ ​M​o​d​e​r​n​ ​W​a​r​f​a​r​e​®​​​​​​​​​​​​​​...png
    2020-06-27 12_01_50-​C​a​l​l​ ​o​f​ ​D​u​t​y​®​_​ ​M​o​d​e​r​n​ ​W​a​r​f​a​r​e​®​​​​​​​​​​​​​​...png
    522,3 KB · Aufrufe: 155
  • 2020-06-27 12_02_18-​C​a​l​l​ ​o​f​ ​D​u​t​y​®​_​ ​M​o​d​e​r​n​ ​W​a​r​f​a​r​e​®​​​​​​​​​​​​​​...png
    2020-06-27 12_02_18-​C​a​l​l​ ​o​f​ ​D​u​t​y​®​_​ ​M​o​d​e​r​n​ ​W​a​r​f​a​r​e​®​​​​​​​​​​​​​​...png
    512,1 KB · Aufrufe: 168
  • 2020-06-27 12_02_33-​C​a​l​l​ ​o​f​ ​D​u​t​y​®​_​ ​M​o​d​e​r​n​ ​W​a​r​f​a​r​e​®​​​​​​​​​​​​​​...png
    2020-06-27 12_02_33-​C​a​l​l​ ​o​f​ ​D​u​t​y​®​_​ ​M​o​d​e​r​n​ ​W​a​r​f​a​r​e​®​​​​​​​​​​​​​​...png
    539,1 KB · Aufrufe: 186
  • Gefällt mir
Reaktionen: Rush
Shoot und Ship sind wieder direkt verfügbar.
Für mich ist das zwar nix, aber es gibt ja viele die darauf gewartet haben...
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: amico81
@Magl Ja perfekt - dann soll die bessere Hälfte gleich das Update anwerfen, damit heute noch die letzten LMGs gelevelt werden können :freaky: Danke für die Info !
 
PLAYLIST UPDATE

WHAT’S NEW:


200 Player Warzone!


Verdansk will now be able to hold up to 200 players. Jump into Battle Royale Quads with 200 players!

Supply Run Contracts!

Upon activation, you and your squad (if applicable) will be directed to a nearby Buy Station. Reach it within the time limit to get a discount on Buy Station purchases.

Spotter Scope!

Think of this as a high-powered scope without the glint; this re-usable scope allows you to scan the environment around you and mark enemies without being detected. Perfect for scouting ahead, the Spotter Scope is a great tool for Operators who want to plan their next move while keeping a low profile.

DATA PACK DOWNLOAD:

Please note that the Season Four Reloaded update will have a download size of approximately 22-36 GB for owners of the full version of Modern Warfare. Console owners must install a secondary download of approximately 3.5GB, then reboot the game to access Multiplayer, if desired. A reminder, console players can choose also to uninstall/remove other data packs (e.g. Special Operations), if no longer needed for a smaller overall file size. For detailed information on uninstalling/removing other data packs, read this article.

Once the Season Four Reloaded update is fully completed, it should minimally increase the overall digital footprint of the full version of Modern Warfare.

Existing free-to-play Warzone players will have a download size of approximately 22GB-30GB, once finished there will be a reduction to the overall footprint on their machines.

Modern Warfare

  • Ground War
  • Blueprint Gunfight
  • Team Defender
  • Cheshire Park 24/7
  • Shoot the Ship 24/7
  • Gunfight Tournaments
  • Realism Mosh Pit is now in the Quick Play Filter
  • Modified Special Operations: Strongbox Regular, Strongbox Veteran
Warzone

  • New Gulag weapons! Semi auto rifles, snipers, along with one “just fists and a throwing knife” loadout!
  • BR Quads 200
  • BR Trios
  • BR Duos
  • BR Solos
  • Plunder: Blood Money
GENERAL FIXES

  • Fix for an issue where players could modify weapons with attachments from other weapons while using a mouse
  • Fixed the wording in the Daily Challenge “Deploy the Manual Turret Killstreak 5 Times” to say “Shield Turret”
  • Multiplayer and Warzone win/losses now track as intended per mode
  • Improved stability for PC players
  • Fix for Kreuger’s eyes coming out of his character model while performing the Brassed Off execution
  • Fix for some Completionist camos not applying to the Witching Hour (AX-50 variant)
  • Fixed an exploit on Krovnik Farmland while playing Reinfected Ground War
  • Fixed a bug where the MIL-SIM CTSFO viewmodel gloves didn’t match the in-game world model
  • Fix for a section of Hardhat that had invisible collision
  • Fix for a bug where Demolition matches would not end as intended in overtime
  • Added the Kali Sticks to modes like All or Nothing, Gun Game, Infected, and Gunfight
  • Longshots now display the distance in the point feed
  • Fixed a bug where the Juggernaut HUD elements would remain on the screen if the player was crushed by a crate
  • Fixed an issue where the player could get stuck in place when throwing a grenade and trying to use a Shield Turret at the same time
  • If a player throws a Molotov at a severely damaged Deployable Cover, the Deployable Cover will break and the Molotov fire will disappear, but damage for the fire remains present for a duration of ~20 seconds. This has been fixed
  • Recon Drones can now be destroyed with Throwing Knives
  • Hipfire reticles are now visible in Spectate and in the Killcam. This will make it easier to tell if a player is using Stopping Power rounds or Slug rounds
WARZONE

  • Fix for an exploit in Boneyard where players could climb into the destroyed portion of a plane
  • Gas Mask now cracks when you’re taking damage near or in the circle
  • ‘Team Wiped’ message now appears in the Killfeed for your whole squad to see
  • Fix for an issue where players could spawn under the map after winning their Gulag match
  • Fixed a bug where players using Charly’s Tactical Human skin or Mara’s Valkryie skin would notice their character models missing from the exfil epilogue in the helicopter
  • The audio for the Supply Choppers is too loud, preventing players from hearing most other sounds and communicating with their squad. This has been adjusted
  • During the Supply Chopper event the supply choppers may spawn from under the map, killing players positioned on top of these locations as they raised through the map. This has been fixed
  • Fix for the final circle being too close over areas that players cannot access such as the middle of Stadium
  • The After Action Report now shows Cash Earned and Placement
  • Fix for a rare bug where a player spawned out of bounds after dying out of bounds
  • Fix for a minor issue where the radio operator dialog and subtitles for called in Killstreaks could incorrectly play the wrong faction
  • Now allow up to three Precision Airstrikes to be called in at once but within a distance restriction
WEAPONS:

  • The M4 will perform an AR magazine reload when attempting to reload the underbarrel launcher while you have the 50 Round Mag attachment equipped. This has been fixed
  • Stopping Power is now applied to headshots. Only certain weapons can go from a 2-shot to a 1-shot head shot, like the FAL and Oden. This fixes a few cases where headshots could sometimes do less damage than body shots when using Stopping Power
  • Start Ammo and Max Ammo Adjustments:
    • Increased Max Ammo: M4 .458 SOCOM Rounds
    • Increased Max Ammo and Start Ammo:
      • CR-56 AMAX M67 Rounds
      • SKS 10 Round Mags
      • Striker 45 Hollowpoint Rounds
      • SCAR Default Mags
      • Oden Default Mags
    • Increased Start Ammo:
      • SCAR 25 Round Mags
      • Oden 25 Round Mags
  • AX-50: Increased damage range
  • HDR: Guaranteed one-hit to lower torso at any range
  • Kar98k:
    • Increased ADS speed
    • Small decrease to hip spread
    • Increased damage range
  • MK2 Carbine:
    • Faster movement speed
    • Increased damage range
  • Dragonuv:
    • Increased ADS speed
    • 2 hit kill min
    • Gun recoil returns to the center more
    • Faster rate of fire
  • FAL: Added a close range damage shelf with one-hit headshot potential
  • AK-47: Increased ADS speed
  • CR-56 AMAX: Decreased damage range
  • MP5:
    • Decreased damage range
    • Decreased 10MM damage range
    • Reduced long range damage to 10MM ammo
    • Slight recoil increase to 10MM ammo
  • Grau 5.56
    • Damage range reduction
    • Slight increase to high frequency recoil
    • Reduced recoil compensation and decreased range on Tempus 26.4” Archangel and FSS 20.8” Nexus barrels
  • Shotgun Slugs:
    • Increased projectile velocity
    • Reduced ads spread
    • Added dynamic hip spread
    • Increased damage ranges
    • Increased lower torso damage
  • No stock attachment:
    • Increased weapon recoil
    • Decreased ADS aiming steadiness
SPECIAL OPERATIONS:

  • Improved the effectiveness of the Decoy Grenade against most types of enemy soldiers
  • Operation Harbinger – Fixed issue where some of the white trucks would appear without any enemies inside of them
SPECIAL OPERATIONS: SURVIVAL:

  • At the Weapons Store the weapons with purchased Gunsmith attachments are now displayed clearly
  • The Buy Phase timer now pulses red when about to run out to help remind players of the upcoming wave
  • Fixed issue where the text chat was overlapping some Buy Phase store elements
  • Fixed issue where players could purchase weapons from the store as they are being downed
  • Fixed issue where if players voted to ‘Retry’ after failing beyond wave 55 they would start each Buy Phase with reduced time
  • Fixed a rare issue where players could use Munitions / Killstreaks in while downed
SOURCE: Infinity Ward

MP5 und Grau hart generft, Sniper und andere ARs gebufft...

Bin gespannt. Neue MP Map ist auch dabei!
 

Anhänge

  • AGB-MW-S4-Reloaded-Roadmap.jpg
    AGB-MW-S4-Reloaded-Roadmap.jpg
    397,5 KB · Aufrufe: 172
  • Gefällt mir
Reaktionen: amico81
Schade um die Mp5...war meine Lieblingswaffe neben der neuen AMAX. werde nun mal die AK mit der
geringeren ADS-Geschw. testen
 
Ich kann die Fennek empfehlen, mMn die beste MP im Spiel - wenn man mit der Magazingröße klar kommt. Aber spiele eh zumeist nur HC, da passt das schon!
 
amico81 schrieb:
werde nun mal die AK mit der geringeren ADS-Geschw. testen
Ich verstehe es so, dass die Zeit bis ins ADS gestiegen ist oder nicht?
 
@Stock86 genau. Merkst du auch bei der SCAR deutlich, wie langsam diese ins Visier geht
 
Increased ADS speed --> Höhere Geschwindigkeit um ins ADS zu kommen.
Also es geht schneller ins ADS, nicht langsamer.
 
@bruderzorn
Die Fennek hat irgendwie zuwenig power, bzw. Durchschlagskraft. Ich empfehle die Bizon und die P90. Sind beides Spaßwaffen.. Die Fennek hatte ich ruck zuck auf Gold und seitdem ist sie nicht mehr interessant. Die Bizon zock ich immer noch fleißig.

AK und Scar spiel ich gar nie... meist bei Sturmgewehren die M13 (schießt wie ein Strich), RAM, M4 und die CR56 ist auch sehr stark.
 
Wurde eigentlich der bug mit der unlimited ammo schon gefixed? Das war vor 1-2 Wochen die Hölle, als viele mit der RPG rumgelaufen sind und die rockets rumgespammed haben :mad:
 
Was sagt ihr dazu das es wieder ein neues 40GB Update gibt? U. A. für BR mit 200 Spielern etc...
 
Zurück
Oben