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DayZ - Zombie ArmA II Mod [Sammelthread II]
- Ersteller Shizzle
- Erstellt am
Elvis
Rear Admiral
- Registriert
- Jan. 2004
- Beiträge
- 5.910
@Haudrauff
Ich denke mal du hast recht, hab den jetzt auch schon öfter gesehen und auch schon mehrere auf einem fleck. Allerdings konnte ich noch keinen untersuchen bisher.
Heute Mittag haben wir wieder ne dicke Session gehabt und konnte nach einem APC auch ein Flugzeug flugtauglich machen und nach Salvation City fliegen. Da war's ziemlich hart und schlussendlich sind wir dort auch umgegangen.
Ich denke mal du hast recht, hab den jetzt auch schon öfter gesehen und auch schon mehrere auf einem fleck. Allerdings konnte ich noch keinen untersuchen bisher.
Heute Mittag haben wir wieder ne dicke Session gehabt und konnte nach einem APC auch ein Flugzeug flugtauglich machen und nach Salvation City fliegen. Da war's ziemlich hart und schlussendlich sind wir dort auch umgegangen.
Elvis
Rear Admiral
- Registriert
- Jan. 2004
- Beiträge
- 5.910
Gut zu wissen Danke für die Info !
Da steht der schöne Flieger
Und hier fliegt er
http://www.youtube.com/watch?v=9liRe3g6hKc&feature=youtu.be
Da steht der schöne Flieger
Und hier fliegt er
http://www.youtube.com/watch?v=9liRe3g6hKc&feature=youtu.be
Zuletzt bearbeitet:
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hobbicon
Gast
Ja, ist etwas schade hier immer von den Gruppen zu lesen und nicht mehr. Würde mich wirklich gern mal anschließen da es allein momentan nicht so viel Spaß macht.
Wenn ihr natürlich eine feste, geschlossene Gruppen seid und ungern "fremde" dabei haben wollt, ist das natürlich auch verständlich
Wenn ihr natürlich eine feste, geschlossene Gruppen seid und ungern "fremde" dabei haben wollt, ist das natürlich auch verständlich
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hobbicon
Gast
cr4zyiv4n, wir haben ja schon mal gemeinsam gespielt. Hast du noch die TS Adresse? Ich möchte die ungern öffentlich posten, da es nicht mein Server ist.
Meines Wissens spielen ein paar gerade DayZ Origins.
Kannst ja mal vorbeischauen.
Meines Wissens spielen ein paar gerade DayZ Origins.
Kannst ja mal vorbeischauen.
El Duke
Cadet 3rd Year
- Registriert
- Apr. 2011
- Beiträge
- 36
Update 1.7.5.1 ist da
Changelog:
* [NEW] Weapon - Sa58P_EP1. (Military)
* [NEW] Weapon - Sa58V_EP1. (Military)
* [NEW] Weapon - Sa58V_RCO_EP1. (MilitaryS)
* [NEW] Weapon - Sa58V_CCO_EP1. (MilitaryS)
* [NEW] Weapon - G36C. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - G36C_camo. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - G36A_camo. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - G36K_camo. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - M40A3 (MilitaryS)
* [NEW] Vehicle - HMMWV_DZ.
* [NEW] Vehicle - MH6J_DZ.
* [NEW] - Ability to flip ATV's.
* [NEW] - Zeds spawn while in vehicles.
* [NEW] - Zeds now have the ability to damage vehicles. This is limited to glass only once glass is destroyed players within will be damaged.
* [NEW] - Zeds now have the ability to pull you from open vehicles.
* [NEW] - New Load screens added.
* [NEW] - Chopper weapons can now be reloaded.
* [NEW] - UH60Wreck added
* [NEW] - New zed & loot spawn systems rewrote Phase 1.
* [NEW] - Revamped GUI icons to now empty as you lose the relevent item (blood,food,water) Thanks Des
* [NEW] - Infection changes when eating food and drinking water. (tin and canned items don't count)
* [NEW] - Epeen monitor added to display player stats. (Zombies Killed, Headshots, Murders, Bandits Killed, Humanity) - Press Scroll Lock to use
* [NEW] - Toolbox is now needed to build Wire,tanktrap.
* [NEW] - Etool is now needed to build Sandbags.
* [NEW] - 5 New types of food ("FoodmuttonCooked","FoodchickenCooked","FoodBaconCooked","HIDDEN","FooedRabbitCooked").
* [NEW] - 4 New Raw food. ("FoodbaconRaw","FoodchickenRaw","FoodmuttonRaw","foodrabbitRaw")
* [NEW] - Bloodbags can now give an infection.
* [NEW] - Added moving combat roll (KK's Volt).
* [NEW] - Survived Dayz added to Epeen monitor.
* [NEW] - Cutting down trees now attracts zeds.
* [NEW] - After you have eatern a canned product you now get an empty tincan back.
* [NEW] - Added definition of arrays for meatraw / meatcooked
* [NEW] - You can now eat raw meat (low hp add + possible infection), and Cooked meat (high hp add w/o infection)
* [NEW] - RawMeat blood values (beef-100,rabbit-400,bacon-150,chicken-100,mutton-100).
* [NEW] - Cookedmeat blood values (beef-600,rabbit-1600,bacon-400,chicken-400,mutton-400).
* [NEW] - You can now boil water using a fire,TrashTinCan or ItemSodaEmpty and fullwaterbottle
* [NEW] - Water (possible infection), and Boiled Water (w/o infection)
* [UPDATED] - BAF_L85A2_RIS_CWS replaced with BAF_L85A2_RIS_Holo. (HeliCrash)
* [UPDATED] - Added a much faster login process. (Advantages: Login Speed up)
* [UPDATED] - Limted amount of ammo found with weapons.
* [UPDATED] - Gender selection images updated thanks Des.
* [UPDATED] - Updated infection chance during zed attacks from 1/1000 to 1/500.
* [UPDATED] - Changed Loot tables to increase the supply of Antibiotic drops.
* [UPDATED] - Combat Mode is now affected by everything you do and everything done to you
* [UPDATED] - Updated Mi17_DZ and UH1H_DZ to max ammo Max 100 rounds per gun.
* [UPDATED] - UH1 Crash sites no longer all spawn on server start but throughout the game.
* [UPDATED] - Damage processing for zombieattacks with prebuilded weighted arrays. (Advantages: speedup and saves a lot of cpu cycles)
* [UPDATED] - Much faster fn_instring.
* [UPDATED] - Cargo space redo.
* [UPDATED] - CZ_VestPouch_EP1 to be more useful 12 slots 0 weapon slots.
* [UPDATED] - Zeds will talk to other zeds within 80 meter.
* [UPDATED] - Combat Logging is now active during Zombie chase.
* [UPDATED] - Backpacks updated.
* [UPDATED] - Animal Meat reset. 6(cow),4(goat),4(sheep),4(boar),2(Hen),1(Rabbit)
* [UPDATED] - Epeen monitor moved to scroll lock key and work started on moving to diary
* [UDDATED] - Massive cleanup remove all useless files.
* [UPDATED] - Redone all public EH's
* [UPDTAED] - Combat/zombie logout + anti-duping overhall
* [UPDATED] - String tables to include = English, German, Russian, Spanish, Dutch, French
* [UPDATED] - All base class's have been updated to match the dayz removal proc's (weapons)
* [FIXED] - Zeds hearing should now be fixed.
* [FIXED] - Temperature icon color now ranges from iceblue (cold) to red (hot)
* [FIXED] - German Tranlations updated.
* [FIXED] - mi17 gunner seat is now fixed (you no longer stand outside)
* [FIXED] - Bloodbag glitch fixed.
* [FIXED] - UH1Y_DZ animation issues.
* [FIXED] - Infection is now fixed loss of blood 3 per sec (will not drop below 3k blood)
* [FIXED] - Epeen monitor animation should now work correct without the fps drop.
* [FIXED] - DZ_Czech_Vest_Puch backpack class config.
* [FIXED] - Variable spelling mistakes hsould be corrected now.
* [FIXED] - Moved all new foods to stringtable.
* [FIXED] - Fixed infection chance when giving blood.(No longer applys to player giving blood) :-(
* [FIXED] - ALT F4 Sync issue now fixed
* [FIXED] - Pause menu can no longer be assigned to mouse keys to bypass respawn.
* [REMOVED] - BAF_L85A2_RIS_CWS (Based on poll)
* [REMOVED] - Banned m136 as it never really worked and served no real purpose.
* [REMOVED] - In Combat bot removed while we work on speed improvements.
* [REMOVED] - Peripheral Vision. (Peripheral Dots)
* [REMOVED] - MPTable Removed.
Hotfix Changes 1.7.5.1.
* [UPDATED] - STR_ITEMWATERBOTTLEBOILED_CODE_DESC - German (Eine Flasche mit abgekochten Wasser)
* [UPDATED] - STR_ITEMWATERBOTTLEBOILED_CODE_DESC - French (Une bouteille a été remplie d'eau bouillie qui peut être consommée.)
* [UPDATED] - HMMWV Cargo space. (transportMaxWeapons = 4;, transportMaxMagazines = 12;, transportmaxbackpacks = 4
* [FIXED] - HMMWV Should now be able to be repaired fully.
* [FIXED] - Gut object should be working without errors.
* [FIXED] - Repair option should now only work on vehicles.
* [FIXED] - AS50 was mistakenly banned now unbanned.
Alufoliengrille
Commander
- Registriert
- Apr. 2006
- Beiträge
- 2.324
sagt mal gibts ein Tool um die Tastenbelegung einfacher zu ändern.
ich würd das gern mal alles neu belegen, und am liebsten mit einer leeren Belegung anfangen.
Im game ist das ja ziemlich umständlich und man klickt sich nen Wolf...
ich würd das gern mal alles neu belegen, und am liebsten mit einer leeren Belegung anfangen.
Im game ist das ja ziemlich umständlich und man klickt sich nen Wolf...
Crystal
Lt. Commander
- Registriert
- Mai 2006
- Beiträge
- 1.385
Heute soll ja noch was neues zur Standalone im Devblog kommen. Bin gespannt was veröffentlicht wird.
Die MOD wird für mich pers. immer interessanter. Ich mag RPG spiele die eine Art Sammelfieber auslösen, DayZ könnte es in dem Fall auch werden ^^ Warte aber denke lieber auf die SA.
Die MOD wird für mich pers. immer interessanter. Ich mag RPG spiele die eine Art Sammelfieber auslösen, DayZ könnte es in dem Fall auch werden ^^ Warte aber denke lieber auf die SA.
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