jurrasstoil
Commodore
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Origin mal neugestartet?
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PATCH DAY (HOPEFULLY) - BUILD IS COOKING
t1gge schrieb:Our second initiative on the CTE will be focusing on Core Gameplay. This means we will have a look at some of the central pieces of the game and how the game is behaving with the netcode changes and the difference in gameplay and second to second gunplay that it has created.
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PHASE 1: DRAGON’S TEETH
First, we will be focusing on the fixes/improvements, new weapons and gadgets of the Dragon’s Teeth release. This first update includes the bulk of the content included in the expansion – and we want to stress test it to see how well it performs in a live environment.
This means some of the changes you have gotten used to on the CTE will be missing for a week or so while this is happening (Uniform aiming is one of these items for instance). After the initial testing has concluded – we will put these features and improvements back in, and start the next phase.
INITIAL TEST PLAN
In this first phase we want to test the full extent of the game – is everything working the way it should?
We will be running servers with basegame maps, all unlocks enabled. This will give you access to all weapons and the ballistic shield – but not the Dragon’s Teeth maps/weapons at this time (weapons will come soon!).
For focused shield-testing, we’ll be running an infantry-only server running Operation Locker 24/7 – one of the map that the ballistic shield impacts the most.
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INITIATIVE AREAS
Following the first phase’s completion, we will be looking at improvements in these key areas (in no particular order):
- Weapon tweaks/balance
- Weapon Supression tuning
- 3P Head-flinch dampening
- Visual recoil ADS tuning
- Vehicle tuning/balance
- Gamemode focus: Rush
- Continued tweaks to Obliteration Competitive
- HUD improvements & bug fixes
- Continued “Netcode” improvements
- More information about each of these areas once phase one is over!
jurrasstoil schrieb:Ich ziele beim snipen auch auf den Kopf, bin dann mit meinem 8x aber auch eher defensiv. Der gute Herr leentje wuselte aber vergnügt zum Beispiel auf A rum als es brannte und verteilte CQB HS wie Süßigkeiten. Dabei fast 100% HSKR halten ist statistisch eher unmöglich - zumindest für Menschen.
Dein Beispiel ist aber auch auf Locker, wo vertikales Gameplay fast gegen 0 geht. Da sind die Gegnergruppen fast andauernd statisch und die Köpfe sind immer an der selben Stelle. Auf Siege of Shanghai ist das alles ein wenig dynamischer und so wie der gespielt hat sind 97% bzw. jetzt 96% (246/256) einfach nicht möglich.
hoelly schrieb:Leute bitte klärt mich auf wie ich den Sound am besten einstelle um die Gegner besser zu orten? Nutze ein steelseries siberia v2 USB Headset... Und in game auf kriegsband gestellt bin aber nicht Super zufrieden
hoelly schrieb:Wie Soundkarte zum USB Headset?? Du Bisz witzig welche Option Kopfhörer oder stereo was soll ich auswählen ?
hoelly schrieb:Wie Soundkarte zum USB Headset?? Du Bisz witzig welche Option Kopfhörer oder stereo was soll ich auswählen ?
hoelly schrieb:Leute bitte klärt mich auf wie ich den Sound am besten einstelle um die Gegner besser zu orten? Nutze ein steelseries siberia v2 USB Headset... Und in game auf kriegsband gestellt bin aber nicht Super zufrieden