Klueze
Commander
- Registriert
- Sep. 2007
- Beiträge
- 2.233
feris schrieb:[...] würde ich meine Zeit nicht weiter verschwenden und dem investierten Geld auf Wiedersehen sagen[...]
Es gibt eine andere Möglichkeit: Man kann sich sein Geld zurück holen. Ich habe das gemacht und bin froh darüber. Das Projekt hat mitlerweile ein so hohes Risikopotential und der Gegenwert ist viel zu gering als das ich das noch unterstützen könnte. Dazu kommt ein größenwahnsinniger Chef.
Und bevor das wieder jemand kritisiert und sagt, dass das ja eh nicht klappt, ist hier eine Mail aus dem Mailverkehr mit dem Support:
<Name des Sachbearbeiters> (Cloud Imperium Games)
Aug 10, 16:03 BST
Hello Simon,
Thank you for completing our verification process.
Please note that after the processing of your refund, all ships, upgrades, and items will be removed, resulting in the closure of your account.
Below is the breakdown of the refund of your account.
IMPORTANT: Please know that we will wait for a confirmation from you before proceeding as we want to make sure you understand the amounts involved and method(s) of refund.
PREPAID CARD USERS: You'll want to make sure you still have access to the card! If you do not have access to the prepaid card, please let us know before confirming.
If you are unsure about your payment method(s) still being active, can you also please provide me with the email address associated with your PayPal account.
All values are written in USD.
Total Paid to RSI= $35.00
Value of Attributed Pledges= $35.00
Total Tax= $ 0
Store Credit= $ 0
Value of UEC purchased via Chits (Purchased UEC/1000)= $ 0
Total Account Value= $35.00
We are able to issue a refund of $35.00. The refunds will be issued back to your original payment method(s) used.
Please confirm that you would like for us to proceed. Once this is completed, it cannot be undone.
Hope to hear from you soon,
Warm regards,
Zuletzt bearbeitet: