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flooo
Lt. Commander
- Registriert
- Jan. 2006
- Beiträge
- 2.007
jetzt werd ich dann nocht wahnsinnig!
habe heute mein system (vista 32bit) neu aufgesetzt. nun hab ich wic installiert, kann es aber wieder nicht öffnen. ich klicke auf die verknüpfung und dann passiert nichts, ausser das die dvd geladen wird, dann das spiel in der taskleiste kurz erscheint und dann gleich wieder verschwindet.
kann mir jemand sagen was man dagegen unternehmen kann? habs bisher mit einem extra benutzerkonto für wic gemacht, nur ist das halt ziemlich nervig und das war auch ein grund weshalb ich alles neu aufgesetzt habe.
ps: habe schon die prozesse von den beiden benutzern überprüft, jedoch keinen unterschied gefunden. habe skype, msn, setpoint, spybot, antivirus, rightmark etc. alles auch schon deaktiviert, was aber alles nichts gebracht hat.
den soundmodus der x-fi habe ich auch schon umgeschaltet (von unterhaltung zu spielemodus), jedoch ebenfalls ohne erfolg
habe heute mein system (vista 32bit) neu aufgesetzt. nun hab ich wic installiert, kann es aber wieder nicht öffnen. ich klicke auf die verknüpfung und dann passiert nichts, ausser das die dvd geladen wird, dann das spiel in der taskleiste kurz erscheint und dann gleich wieder verschwindet.
kann mir jemand sagen was man dagegen unternehmen kann? habs bisher mit einem extra benutzerkonto für wic gemacht, nur ist das halt ziemlich nervig und das war auch ein grund weshalb ich alles neu aufgesetzt habe.
ps: habe schon die prozesse von den beiden benutzern überprüft, jedoch keinen unterschied gefunden. habe skype, msn, setpoint, spybot, antivirus, rightmark etc. alles auch schon deaktiviert, was aber alles nichts gebracht hat.
den soundmodus der x-fi habe ich auch schon umgeschaltet (von unterhaltung zu spielemodus), jedoch ebenfalls ohne erfolg
Zuletzt bearbeitet:
domi1511
Lieutenant
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- März 2006
- Beiträge
- 934
Sannyboy111985
Commander
- Registriert
- März 2003
- Beiträge
- 2.891
Hab nen kleines Soundproblem... Ich nutze Vista 64bit mit einer X-FI Karte.
Ich habe den Spielmodus ausgewählt und die Bassumleitung aktiviert und die Funktioniert auch. Aber beim Spielen bleibt der Subwoofer völlig stumm. Klingt alles ein bischen flach.
Neuste Treiber sind installiert.
Hat jemand eine Idee woran das liegen könnte und wie ich das ändern kann?
Ich habe den Spielmodus ausgewählt und die Bassumleitung aktiviert und die Funktioniert auch. Aber beim Spielen bleibt der Subwoofer völlig stumm. Klingt alles ein bischen flach.
Neuste Treiber sind installiert.
Hat jemand eine Idee woran das liegen könnte und wie ich das ändern kann?
pascaljackson
Lieutenant
- Registriert
- Nov. 2006
- Beiträge
- 533
hoi
ich wollte heute wic zocken
habs unter vista 64bit installiert
patch drauf
und dann wollte ich loslegen
sobald ich auf die exe klicke kommt ein fatal error
das ich zuwenig speicher habe LOL?
ich habe nix an
andere spiele wie bioshock oder die crysis demo funktionieren wunderbar
hat da jemand einen tip?
ich wollte heute wic zocken
habs unter vista 64bit installiert
patch drauf
und dann wollte ich loslegen
sobald ich auf die exe klicke kommt ein fatal error
das ich zuwenig speicher habe LOL?
ich habe nix an
andere spiele wie bioshock oder die crysis demo funktionieren wunderbar
hat da jemand einen tip?
patch nummer 3 und das sdk kommt bald
hier das changelog:
New features:
- Command Points on Assault maps will now spawn with fortifications (to prevent steamrolling).
- Players that get disconnected during a clan match will now be able to re-connect to the match either by clicking Join Same Server on a clanmate or by clicking the Join Last Server Played button.
- It is now possible to move the Drop Zone directly after the plane has delivered the units.
- Clan leaders and officers are now be able to send Mass-IM's to their clan mates.
- Servers can now be administered remotely.
- Added enhanced functionality to Replays: Play, Stop and Fast forward buttons added.
- Added the option to wait in line to join a server that is currently full in Massgate.
- Added the possibility to hide the Score Sheet and move the camera at the end of matches.
- Added functionality for dedicated servers to have a banner and a welcome text.
- Added option to give contextual orders (repair, enter unit) by right-clicking the unit icons at the bottom of the screen.
- Added ability to ignore players in Massgate by right clicking and choosing Ignore.
- Added slider to control the volume threshold for voice activated VoIP.
- Added sliders in Options to change the size of unit icons in the world and in the icon bar.
- Added options to remove all posts by a specific user in the guestbook.
- Added Stop Spectating button to Spectating Mode.
- Added ability to select newly delivered units (default Shift + Space).
- Added Connect to IP ability for LAN play.
- Added support for different resolutions on each screen in Dual screen mode.
- IM's from people not in the contact list will now be displayed in the top of the contact list.
- Added option to turn off Wi-Fi strength and battery level indicators.
Units and balancing:
- Napalm now does some burn damage over time to buildings as well as units.
- Trimmed drag selection for infantry to focus on unit icons instead of soldiers.
- Changed so that just one movement marker is displayed for infantry squads.
- Infantry selection rings will now show on mouse over.
- Orders to use Sprint, Smoke Screen and Flares defensive special abilities will now be given to all selected units with the ability, not just to units of the selected type.
- Tweaked the hitboxes for all Medium Attack Helicopters to make them more balanced.
- The Daisy Cutter TA animation is now visible for opponents for a much shorter time.
- Movement speed for Heavy Anti-Air Vehicle and Repair Tank was reduced slightly.
- Decreased direct damage and armor piercing from USSR Heavy Artillery.
- Increased recharge time for Medium Artillery special ability by 50%.
- Tweaked initial deployment field for attackers on as_Airbase.
- Tweaked deployment fields for both factions on do_Farmland.
- Tweaked deployment fields for both factions on do_Riverbed.
- Tactical Nuke now destroys bridges in a slightly larger radius.
Bug fixes:
- Custom player color should now show on the minimap.
- Custom player color should now stay after a map cycle.
- The map list in the Create Server screen is now sorted alphabetically.
- Fixed a graphics bug (sometimes resulting in freeze/crash) that occurred when running single player cut-scenes and using resolutions with aspect ratio higher than 16:9.
- Fixed a bug that made the camera face the wrong way in "Assault mode".
- Fixed a bug where units would not connect to the ground inside craters.
- Fixed a bug where units would refuse to fire on units inside craters.
- Re-supply button should now work on multiple squads.
- Fixed a bug with Offensive Special Abilities mouse pointer.
- Fixed a bug that sometimes spawned enemy fortifications in friendly Command Points.
- The Top Role section in the score sheets now includes TA score accumulated during the round.
- Trimmed tank accuracy and auto acquire while moving.
- Fixed path-blocker in North Hill perimeter point on do_Christmas.
- Line Of Fire feedback (default ALT key) should now work on houses too.
- Accepting a TA request should no longer deselect units.
- Forest bonus icon for infantry should now only show when the whole squad is protected.
- Enhanced support for Matrox TripleHead2Go (TM):
--- Should now detect & use resolutions with aspect ratio equal to or above 3:1 on first start.
--- Players can now use resolutions with aspect ratio below 3:1 with TripleHead2Go active without getting the GUI stretched.
--- Combat GUI will now be rendered on the middle screen. This can be disabled with the command line flag "-dontcentergui".
hier das changelog:
New features:
- Command Points on Assault maps will now spawn with fortifications (to prevent steamrolling).
- Players that get disconnected during a clan match will now be able to re-connect to the match either by clicking Join Same Server on a clanmate or by clicking the Join Last Server Played button.
- It is now possible to move the Drop Zone directly after the plane has delivered the units.
- Clan leaders and officers are now be able to send Mass-IM's to their clan mates.
- Servers can now be administered remotely.
- Added enhanced functionality to Replays: Play, Stop and Fast forward buttons added.
- Added the option to wait in line to join a server that is currently full in Massgate.
- Added the possibility to hide the Score Sheet and move the camera at the end of matches.
- Added functionality for dedicated servers to have a banner and a welcome text.
- Added option to give contextual orders (repair, enter unit) by right-clicking the unit icons at the bottom of the screen.
- Added ability to ignore players in Massgate by right clicking and choosing Ignore.
- Added slider to control the volume threshold for voice activated VoIP.
- Added sliders in Options to change the size of unit icons in the world and in the icon bar.
- Added options to remove all posts by a specific user in the guestbook.
- Added Stop Spectating button to Spectating Mode.
- Added ability to select newly delivered units (default Shift + Space).
- Added Connect to IP ability for LAN play.
- Added support for different resolutions on each screen in Dual screen mode.
- IM's from people not in the contact list will now be displayed in the top of the contact list.
- Added option to turn off Wi-Fi strength and battery level indicators.
Units and balancing:
- Napalm now does some burn damage over time to buildings as well as units.
- Trimmed drag selection for infantry to focus on unit icons instead of soldiers.
- Changed so that just one movement marker is displayed for infantry squads.
- Infantry selection rings will now show on mouse over.
- Orders to use Sprint, Smoke Screen and Flares defensive special abilities will now be given to all selected units with the ability, not just to units of the selected type.
- Tweaked the hitboxes for all Medium Attack Helicopters to make them more balanced.
- The Daisy Cutter TA animation is now visible for opponents for a much shorter time.
- Movement speed for Heavy Anti-Air Vehicle and Repair Tank was reduced slightly.
- Decreased direct damage and armor piercing from USSR Heavy Artillery.
- Increased recharge time for Medium Artillery special ability by 50%.
- Tweaked initial deployment field for attackers on as_Airbase.
- Tweaked deployment fields for both factions on do_Farmland.
- Tweaked deployment fields for both factions on do_Riverbed.
- Tactical Nuke now destroys bridges in a slightly larger radius.
Bug fixes:
- Custom player color should now show on the minimap.
- Custom player color should now stay after a map cycle.
- The map list in the Create Server screen is now sorted alphabetically.
- Fixed a graphics bug (sometimes resulting in freeze/crash) that occurred when running single player cut-scenes and using resolutions with aspect ratio higher than 16:9.
- Fixed a bug that made the camera face the wrong way in "Assault mode".
- Fixed a bug where units would not connect to the ground inside craters.
- Fixed a bug where units would refuse to fire on units inside craters.
- Re-supply button should now work on multiple squads.
- Fixed a bug with Offensive Special Abilities mouse pointer.
- Fixed a bug that sometimes spawned enemy fortifications in friendly Command Points.
- The Top Role section in the score sheets now includes TA score accumulated during the round.
- Trimmed tank accuracy and auto acquire while moving.
- Fixed path-blocker in North Hill perimeter point on do_Christmas.
- Line Of Fire feedback (default ALT key) should now work on houses too.
- Accepting a TA request should no longer deselect units.
- Forest bonus icon for infantry should now only show when the whole squad is protected.
- Enhanced support for Matrox TripleHead2Go (TM):
--- Should now detect & use resolutions with aspect ratio equal to or above 3:1 on first start.
--- Players can now use resolutions with aspect ratio below 3:1 with TripleHead2Go active without getting the GUI stretched.
--- Combat GUI will now be rendered on the middle screen. This can be disabled with the command line flag "-dontcentergui".
CHEE KO PEK
Lieutenant
- Registriert
- Nov. 2004
- Beiträge
- 604
Hi,
Habe das spiel mit beiden patches auf den aktuellen stand gebracht und den beta Nvidia treiber installiert (vorher gings gar nicht). damit konnte ich die 14 mission durchspielen (viel zu kurz, wahrscheinlich um teil 2 oder ein add-on verkaufen zu koennen; der krieg sei ja noch beendet gemaess schluss-szene). den sound treiber have ich auch auf neusten stand aktualiertiert.
trotzdem ist es gelegentlich abgestuerzt: schwarzer schirm mit sound. warum das so ist, kann ich nicht sagen. vielleicht hilft patch 3
(vista enterprise (15 RM), dx10 august, Xi-FI, 8800GTX, ms performance patches)
cheers
Habe das spiel mit beiden patches auf den aktuellen stand gebracht und den beta Nvidia treiber installiert (vorher gings gar nicht). damit konnte ich die 14 mission durchspielen (viel zu kurz, wahrscheinlich um teil 2 oder ein add-on verkaufen zu koennen; der krieg sei ja noch beendet gemaess schluss-szene). den sound treiber have ich auch auf neusten stand aktualiertiert.
trotzdem ist es gelegentlich abgestuerzt: schwarzer schirm mit sound. warum das so ist, kann ich nicht sagen. vielleicht hilft patch 3
(vista enterprise (15 RM), dx10 august, Xi-FI, 8800GTX, ms performance patches)
cheers
Knuffiboer
Commander
- Registriert
- Okt. 2007
- Beiträge
- 2.101
Komischerweise habe ich nach dem Patchen keinen Sound mehr, egal ob mit meinem HS oder meiner 2.0 Anlage. Sonst habe ich überall Sound. Hat sonst jemand verlgeichbare Probleme ?
Gördian
Ensign
- Registriert
- Nov. 2007
- Beiträge
- 211
also ich bin eig. von dem game begeistert GEWESEN, da ich jetzt in letzer zeit immmer die fehlermeldung "there is not enough memory for running the game" (nicht der genaue wortlaut). ich versteh des net da ich eig. maximal 35 prozesse im hintergrund laufen hab, mit nem X2 und 2GB DDR2 ram ...
mal nach 20 minuten, mal nach 5 minuten.
sonst grafisch gesehen gefällt mir CoH oä besser aber die atmosphäre is gut gelungen
mal nach 20 minuten, mal nach 5 minuten.
sonst grafisch gesehen gefällt mir CoH oä besser aber die atmosphäre is gut gelungen
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