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BF:BC2 [Battlefield Bad Company 2] Sammelthread+Zusammenfassung

Werdet ihr euch das Spiel kaufen ?


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    657
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Ja markierte (Q) Gegner sind rot. Normalerweise haben deine Kollegen immer Blau über sich, sprich wenn du jemanden ohne siehst ist es meist ein Gegner. Größtenteils gibt es eh kein Friendly Fire von daher würdest du deinen eigenen Leuten auch keinen Schaden zufügen.

Spawn nennt man die Punkte an denen man lebendig wird. Hier ist aber überwiegend der erste Startpunkt auf der Map gemeint und da gibt es Leute die sich da verstecken, um frisch gespawnte (wieder ins Spiel eintretende) Gegner zu killen, solang die sich noch nicht großartig orientiert haben.
 
YemiAbi schrieb:
Hat vielleicht noch wer nen Tipp? Und wie kann ich den Serial bei uns rauskriegen? Bin mir zwar zu 99,9% sicher dass sie ihren verwendet hat, aber man(n) weiß ja nie was Frauen so im Kopf haben :p.
Also das mit dem +port funktioniert nicht, habs selbst ausprobiert und nach den Ports geschaut.
Du kannst höchstens mal ein Support Ticket bei EA einreichen oder mal in den BC2 Foren nachfragen.
 
dass wenn sie zu doof sind, und immer an der gleichen Stelle am SPawn campen, sie bald down sind.
 
<NeoN> schrieb:
Größtenteils gibt es eh kein Friendly Fire von daher würdest du deinen eigenen Leuten auch keinen Schaden zufügen.

Bei Hardcore Servern ist Friendly Fire immer an.
 
Ja markierte (Q) Gegner sind rot. Normalerweise haben deine Kollegen immer Blau über sich, sprich wenn du jemanden ohne siehst ist es meist ein Gegner. Größtenteils gibt es eh kein Friendly Fire von daher würdest du deinen eigenen Leuten auch keinen Schaden zufügen.

Spawn nennt man die Punkte an denen man lebendig wird. Hier ist aber überwiegend der erste Startpunkt auf der Map gemeint und da gibt es Leute die sich da verstecken, um frisch gespawnte (wieder ins Spiel eintretende) Gegner zu killen, solang die sich noch nicht großartig orientiert haben.

Alles klar danke dir!
Ergänzung ()

Bei Hardcore Servern ist Friendly Fire immer an.


Also bedeutet das wenn friendly fire an ist, ich auch meine eigenen Leute abknallen kann?
 
Ja bekommst aber keine Pkte für ;p

Ja gut is klar, ich würde das ja auch nie machen, aber zu wissen das es geht stimmt mich gleich wieder viel vorsichtiger zu sein.
 
@stillshady

dir werden, punkte wegen einen Teamkill dementsprechend abgezogen. Da wartet man auf Mini-Helikopter und wird per Messerkill durch den eigenen Teamkill gekillt. Sowas, kann ich einfach nicht ab. Der wird bis ende des Spiels, von mir gekillt:D
 
Zuletzt bearbeitet:
@wildthings86

oder die leute die deinen Heli mitm Raketenwerfer abballern weil ich schneller war oder schon länger am Heli spawn gewartet habe.
 
Ich zitier mich mal selbst, ist auf der letzten Seite untergegangen:
btw. Manchmal hört es sich so an als ob manche Panzerfahrer nen Doppelschuss im Kampfpanzer abgeben können.
Also so direkt aufeinander Peng-Peng. Ist das ne SPezialisierung oder kommt das durch nen Lag?
 
@ SubZero1987

Die sind, die schlimmsten. Kein, wunder wenn man verliert, wenn 5-6 Man auf dem Heli warten und nur Platz für 2 gibt ( kein Transport ), wenn ich doch sehe, dass mehr als 2 Man auf den Heli warten, da stell ich mich doch nicht dazu.
 
@<NeoN>

Das kommt durch den Lag.
War mitm Kollegen im Panzer und er hatte es ständig aber als Speziel die 2. Bordwaffe drin.

Später (noch im selben panze) war es plötzlich weg.

@wildthings86

genau das! ;)
 
Ah danke hab mich nämlich schon gewundert, da ich es nicht gefunden habe;)
Naja ich nutz eh am liebsten das alt. Waffe Spezial.

Ouh man dieser Payback Pin ist ja lächerlich, da kriegt man noch nen Pin dafür, dass man so blöd ist sich 5 mal nacheinander vom gleichen Gegner killen zu lassen und den dann glücklicherweise einmal killt.:freak:
Gut das ich den nicht habe^^
 
also was das spiel in letzte zeit abstürzt is nich mehr normal. in der regel 3 mal oder mehr in der stunde :freak:
irgendwie wird das von patch zu patch schlimmer un nich besser?
 
Es kommt ja bald ein neuer Patch heraus..


Die ausführliche Änderungsliste könnt ihr euch mit den folgenden Zeilen in Ruhe anschauen:

* EA disconnects: Work ongoing in this area. Largely down to bandwidth, mostly fixed. This is different to being disconnected from a game server.

* CTD's: There were several CTDs reported. We have already addressed some in patches for CTDs when loading MP maps. Work on CTDs will continue. When reporting a CTD please don’t just say “my PC crashed to desktop”. We need to know what you were doing in game when this occurred in order to be able to research the problem.

* Punkbuster: Server update solved the punkbuster issue. Hacks/Cheats bans on going

* Unable to login problems: As with EA Disconnects above

* Autobalance: This is an ongoing area we are researching. We realize the frustration this causes. A re-write is underway to address Autobalance and joining friends which leads to team balance issues.

* Server Browser is slow: We are addressing this with each patch update. Sort by PING should now work. Clicking cancel should return 100 servers within 5 seconds. We are looking to introduce a list by region (Europe, North America Asia) – not confirmed as feasible yet.

* Ability to take a screenshot: not currently supported

* Scoreboard text overlaps: Fixed

* Scoreboard does not always display ping on certain game types (Squad Deathmatch): Being researched. Data actually shows round trip latency for a packet.

* Switching teams when you are dead, often makes you respawn in enemy territory on Rush Mode: Being researched.

* Server info when loading tends to wander off designated text area when the message is too long: Known issue on the list, minor at present.

* Server browser filter does not always filter correctly: As above, we are working on several issues in this area.

* When joining servers, server browser will often say "Please Wait": Should be Fixed to display Server Full or Password required message. Please feedback.

* Ping in-game differs from real ping (usually 50-100ms difference): This is due to round-trip latency for an in game packet.

* Not always able to chat at the end of a round: Being researched. Does not affect all users.

* Points gained after death are not awarded at all: Design issue, see other threads.

* After a round, sometimes the win or lose screen does not execute: Fix underway.

* Various friend's list issues: Fixes underway.

* GUI issues while playing HardCore mode: Being researched.

* Vsync option is not working for certain users: Being researched.

* Sound settings (hi-fi, wartapes, etc.) reset upon exit of game: Fix underway.

* MG36 scope has no red dot in hardcore mode: Being researched.

* Vehicle optics zoom in sometimes doesn't work or gets stuck in zoomed in mode: Being researched.

* Possible to get stuck half way trying to jump through certain windows, have to die or suicide to get out: Being researched (unlikely fix).

* Certain vehicle weapons fire inconsistently (heli and APC cannon), sometimes firing bursts other time firing just 1 shot: Being researched.

* Users with ATI cards are experiencing longer-than-normal load times: Known issue.

* Users with ATI cards in Crossfire have reported texture flashing/glitching: Being researched.

* Helicopters still rubberband when hit by AA: Being researched (potential latency between server and client)

* Dead white pixel in the bottom right-hand corner: Yep… issue with empty HUD and minor for the large part.

* Dead pixels on letterbox bars in singleplayer: Being researched.

* Scrollwheel becomes "inverted" while trying to change weapon when sprinting: Known issue, potential fix soon.

* Iron sights/Gun models should scale with FOV: Being researched (model redesign is difficult at this stage)

* After a round, many times the "Unlock Progression" page will not show your next upgrades for any class: Server data issue. The progression stats are hosted on a different server to the main game and fail safes kick in when high traffic from stats websites occur and people are playing.

* "Awards Collected" descriptions on the Stats page point to dates that are before the BC2 release date: Being researched.

* 4x ACOG scope & Red Dot Sight disappear on Assault kit when using 40mm grenade launcher: Being researched (model redesign is difficult at this stage)

* The "Play Now" button occasionally tries to connect to password-enabled servers: To be adjusted in future update. Should look for non-password, non HC, non Full, non empty, low ping. On going.

* Alt + Tab (Minimize to desktop) does not work. Only works when you have other windows open and can switch to them: Being researched. Low priority at present.

* M1 Garand does not appear in-game for Battlefield Veterans after entering code: Fixed, please feedback.

* Knife is glitched: Design issue plus latency.
* Spotting doesn't function properly many of the times: Being researched. Potential issue with cool down timer.

* Some unlocks don't unlock at the required levels/experience: Believed to be largely fixed. Please research.

* Joystick issues: Being researched.

* Textures flicker on many maps, including misplaced ships and buildings: Some work done in this area, potential driver issues remaining.

* The built-in VOIP does not work: Intermittent, being researched.

* The UAV station, when operating UAV, has a graphical positional problem, making the UAV station appear to be "floating" and not stationary: Yes, low priority.


* Pings aren't showing up in the Steam version: Believe fixed, feedback please.


* Game is not actually shutting down after Exiting the game in the Steam version: Being researched.

* The unlock progression of a specific item does not show up if you have used it after picking up someone else's kit: Design issue

* Malfunctioning C4 (does not always detonate): Being researched.

* Fix the M14 description or the amount of ammo in the clip (description says 20 rounds in a clip, but it's only 10): On the list, not super urgent (but its poor polish, yes).

* Floor texture glitching after explosion: Terrain deformation, probably wont fix.

* FOV keeps resetting to 55 in singleplayer every time a cut scene plays: Known issue, being researched.

* Dog Tags collection screen has UI bug for numbers over 3 digits: Yep, minor and may not address.

* The wartapes sound option makes louder sounds like gunfire and bomb explosions very static-like: Being researched.

* Smoke GL malfunctions. Either does not detonate or does not show as detonated on users screen: Being researched, potential config issue.

* Flight sticks don't function fully with this game: Being researched.

* Bullets passing through walls only leave holes on 1 side: Yes… : )

* Shotgun crosshairs still appear despite the server crosshair option turned off: Being researched.

* Quadbike horn can´t be heard by other players: Being researched. Expected to be a combination of factors affecting this making a fix difficult.

* Sending friend invites is very inconsistent: Fix underway.

* When spawning on a quadbike, you are able to view 360° instead of 180°: Whilst an issue, unlikely to be addressed.

* Bugged reload animation for the Neostad 2000: Being researched (model redesign is difficult at this stage)
* No squad repair points if a squadmember stays on the second /gunner seat: Believe fixed, please feedback.

* No squad text chat in vehicles: Agreed, fix planned.

* Can't spawn on a squad member in the water: Intentional, should occur when you can’t use weapons in the water.

* Isla Innocentes-specific building glitch for MCOM's. Destroying fence next to building, levels the building, effectively destroying the MCOM in the process: Oops. We will work on a fix for this.

* "Most Scored By" Section shows more kills on a weapon than the cumulative kills for that round: Being researched.

* MG shield will sometimes block your view, instead of enabling you to see through it: DX9 specific, fix planned.

* 4x ACOG scope for different weapons "float" 1-2 inches in front of scope's model: Being researched (model redesign is difficult at this stage)

* GOL Magnum Sniper with 4x ACOG Scope & Red Dot Sight has graphical errors: This was a driver issue we believe to be fixed. Feedback please.


* Award Scores at the end of a match are bugged: Being researched.

* "Floating window" after destroying wall. Also, there are textures still visible from the grenade explosion on the wall: Unlikely to be fixed.

* Shadows are very pixelated. Max AA/AF & all HIGH settings won't help smooth out the jagged shadow edges: Unlikely to be fixed. Possible configuration issue.

* Awards (medals) are bugged when being awarded: Being researched.

* Colour blind players find it hard to distinguish HUD elements: Being researched.

* MEDK R+ and MEDK H+ descriptions are swapped: Being researched. Low priority at present.

* Map Exploit using terrain deformation on certain Rush maps: Being researched.
 
locomarco schrieb:
Also das mit dem +port funktioniert nicht, habs selbst ausprobiert und nach den Ports geschaut.
Du kannst höchstens mal ein Support Ticket bei EA einreichen oder mal in den BC2 Foren nachfragen.


Ok, werd ich dann mal machen. Ich hoff da kommt was bei rum. Danke trotzdem!
 
cocs_nuss schrieb:
* Isla Innocentes-specific building glitch for MCOM's. Destroying fence next to building, levels the building, effectively destroying the MCOM in the process: Oops. We will work on a fix for this.

Also Humor haben sie ja schon ;) Klar, die Liste ist schon ellenlang... aber trotzdem bin ich zuversichtlich, dass DICE das gut in den Griff bekommt :) jetzt sind 20 Tage seit Release vergangen, 2-3 Patches erschienen und der nächste dicke Patch steht kurz vor der Tür. Gut so. Zumal ich viele Bugs davon so gut wie nicht bemerke. Bin gespannt wie das Spiel erst wird, wenns "bugfrei" ist.
 
Das Beste ist ja: Users with ATI cards are experiencing longer-than-normal load times: Known issue.

Ja und weiter? Wird es gefixt etc? Jetzt wo ich seit gestern die ATI hab und ewig warten muss bis ich im Game drin bin, fuckt mich das schon ganz schön ab, aber dafür spar ich Strom :rolleyes::D
 
Wenn auf einer CONQUEST Map richtiges spawncamping betrieben wird, dann ists scheissegal wer weiss wer wo ist.... man ist im Arsch. Zb Laguna Alta (die mit dem Eisenbahnunglück an Punkt B) ist der nördliche Spawn so ekelhaft einfach zuzumachen.... da hat das gecampte Team keine Chance.
 
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