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BF3 [Sammelthread] Spielerfahrung-/Meinungsaustausch II
- Ersteller sudfaisl
- Erstellt am
Dan Kirpan schrieb:Wunderbar, dann werde ich mir das bald zulegen.
Was denkst du wie das so mit einem Core 2 Quad Q9550 @ 2,83 Ghz, Radeon HD 4870 und 8 Gigabyte DDR2-800 Ram läuft?!
Da wirst du kaum Spaß haben,miese Performance oder miese Optik
660ti würde extrem helfen
[ChAoZ]
Rear Admiral
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- Jan. 2010
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- 5.305
Patch 3'13
- Es wurde ein Fehler behoben, bei dem ein Kill mit der AT-Mine als Fahrzeugkill gezählt wurde.
- Es wurde ein Fehler behoben, bei dem die TV-Rakete des Kampfhubschraubers beim Abfeuern den eigenen Kampfhubschrauber zerstört hat. (wer's glaubt...)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/de/forum/threadview/2832654490190796983
Kennt jemand offizielle Statements?
- Es wurde ein Fehler behoben, bei dem ein Kill mit der AT-Mine als Fahrzeugkill gezählt wurde.
- Es wurde ein Fehler behoben, bei dem die TV-Rakete des Kampfhubschraubers beim Abfeuern den eigenen Kampfhubschrauber zerstört hat. (wer's glaubt...)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/de/forum/threadview/2832654490190796983
Kennt jemand offizielle Statements?
GI JOE
Lieutenant
- Registriert
- Juni 2004
- Beiträge
- 592
Was wolltest du mit patchdaten vom 12 Juni 2012? Und im Blog Forum findest du doch die offiziellen Aussagen zum Patch! http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2925730253179557023/
- Registriert
- März 2007
- Beiträge
- 13.802
Das ist nur der PATCH! Unfähiges DICE können kein normales Delta Update bringen. End Game darf man am 12. laden.
Patchnotes:
Quelle:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2925730253179557023/
Patchnotes:
Game update change list: Tweaks and fixes
TV-missile should no longer be able to blow up the helicopter shooting the missile.
Fixed an issue where the proximity defense ability of the Mobile Artillery in Armored Kill does not kill enemies that are standing at a corner of the vehicle. Blast radius extended to 3 meters.
Scavenger mode ticket count in Aftermath increased from 150 to 300 to create matches that last a bit longer.
Fixed incorrect spelling on Aftermath dog tags.
Enabled player movement in Gun Master mode in pre-round.
Fixed an issue where an AT mine kill could count as a vehicle kill.
Improved the position of the repair icon so that it won’t disappear outside the screen while repairing.
Solved a teleportation glitch where the user could teleport if using a knife and a mortar in combination.
Fixed an issue where the Air Radar would display a minimap when running on a hardcore server with minimap disabled.
Fixed an issue where the player camera would flip 180 degrees if the player was revived in water.
Solved an issue where having spawn immunity while being in a vehicle that gets destroyed would grant the player invulnerability.
Improved the behavior of destroyed Rhib boats so that they have proper interaction with other vehicles.
Fixed an issue where landing a helicopter on a mobile artillery vehicle would make the helicopter invisible.
Solved an issue where a counter on Operation Metro lacked collision so that players were unable to put their bipod on it.
Fixed an issue where team swapping could be used by server admins to team kill.
Fixed an issue where the floor collision of a particular building would disappear if destroyed by a vehicle.
Added ticket status in the end of round screen for Scavenger Mode.
Fixed an issue where door textures appeared on the floor of certain buildings in Grand Bazaar.
Fixed an issue where the player health was displayed improperly on kill cards in Hardcore Mode.
Enabled the Co-op dog tags to be used freely within the game since they were unobtainable in their previous design.
Fixed several collision issues causing players to get stuck unintentionally. Levels affected: Operation Metro, Noshahr Canals, Wake Island, Damavand Peak, Operation Firestorm, Earthquake, And Caspian Border.
Fixed several collision issues where the player was able to get out of the playable area on several maps. Levels affected: Talah Market, Epicenter, Markaz Monolith, Noshahr Canals, Grand Bazaar, Azadi Palace, Operation Metro, and Seine Crossing.
Fixed a bug to make sure that unranked servers always have scoring enabled.
TV-missile should no longer be able to blow up the helicopter shooting the missile.
Fixed an issue where the proximity defense ability of the Mobile Artillery in Armored Kill does not kill enemies that are standing at a corner of the vehicle. Blast radius extended to 3 meters.
Scavenger mode ticket count in Aftermath increased from 150 to 300 to create matches that last a bit longer.
Fixed incorrect spelling on Aftermath dog tags.
Enabled player movement in Gun Master mode in pre-round.
Fixed an issue where an AT mine kill could count as a vehicle kill.
Improved the position of the repair icon so that it won’t disappear outside the screen while repairing.
Solved a teleportation glitch where the user could teleport if using a knife and a mortar in combination.
Fixed an issue where the Air Radar would display a minimap when running on a hardcore server with minimap disabled.
Fixed an issue where the player camera would flip 180 degrees if the player was revived in water.
Solved an issue where having spawn immunity while being in a vehicle that gets destroyed would grant the player invulnerability.
Improved the behavior of destroyed Rhib boats so that they have proper interaction with other vehicles.
Fixed an issue where landing a helicopter on a mobile artillery vehicle would make the helicopter invisible.
Solved an issue where a counter on Operation Metro lacked collision so that players were unable to put their bipod on it.
Fixed an issue where team swapping could be used by server admins to team kill.
Fixed an issue where the floor collision of a particular building would disappear if destroyed by a vehicle.
Added ticket status in the end of round screen for Scavenger Mode.
Fixed an issue where door textures appeared on the floor of certain buildings in Grand Bazaar.
Fixed an issue where the player health was displayed improperly on kill cards in Hardcore Mode.
Enabled the Co-op dog tags to be used freely within the game since they were unobtainable in their previous design.
Fixed several collision issues causing players to get stuck unintentionally. Levels affected: Operation Metro, Noshahr Canals, Wake Island, Damavand Peak, Operation Firestorm, Earthquake, And Caspian Border.
Fixed several collision issues where the player was able to get out of the playable area on several maps. Levels affected: Talah Market, Epicenter, Markaz Monolith, Noshahr Canals, Grand Bazaar, Azadi Palace, Operation Metro, and Seine Crossing.
Fixed a bug to make sure that unranked servers always have scoring enabled.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2925730253179557023/
Zuletzt bearbeitet:
Also manche Sachen hören sich echt lustig an, noch nie gesehen
.
Solved a teleportation glitch where the user could teleport if using a knife and a mortar in combination.
Solved an issue where having spawn immunity while being in a vehicle that gets destroyed would grant the player invulnerability.
Also, wenn man in ein Fahrzeug spawnte, und das innerhalb von 2sek zerstört wurde man unverwundbar war? Wiso erfahr ich das erst jetzt
^^.
Fixed an issue where landing a helicopter on a mobile artillery vehicle would make the helicopter invisible.
Das hätte ich auch gerne mal gesehen ( bzw. nicht gesehn ).
Fixed an issue where team swapping could be used by server admins to team kill.
Damit wird wohl gemeint sein, dass man Spieler nicht mehr in sein eigenes Team switchen kann, richtig?

Solved a teleportation glitch where the user could teleport if using a knife and a mortar in combination.
Solved an issue where having spawn immunity while being in a vehicle that gets destroyed would grant the player invulnerability.
Also, wenn man in ein Fahrzeug spawnte, und das innerhalb von 2sek zerstört wurde man unverwundbar war? Wiso erfahr ich das erst jetzt

Fixed an issue where landing a helicopter on a mobile artillery vehicle would make the helicopter invisible.
Das hätte ich auch gerne mal gesehen ( bzw. nicht gesehn ).
Fixed an issue where team swapping could be used by server admins to team kill.
Damit wird wohl gemeint sein, dass man Spieler nicht mehr in sein eigenes Team switchen kann, richtig?
tropenshorty
Commodore
- Registriert
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DaDare mimimimi - bei mir hat es 10 Minuten gedauert 
Der Chancelog ist für 6GB aber eine Frechheit.

Der Chancelog ist für 6GB aber eine Frechheit.
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Den Kerl haut es nur aus dem Vehcile raus und überlebt die Sturz. Hatten wir gestern sogar gehabt. Wäre der Murxz unsterblich geblieben, wäre er eine one man Army.Solved an issue where having spawn immunity while being in a vehicle that gets destroyed would grant the player invulnerability.

Ich wette, dass der TV Bug immernoch nicht behoben wurde.
Faizy
Commander
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DaDare schrieb:Das ist nur der PATCH! Unfähiges DICE können kein normales Delta Update bringen. End Game darf man am 12. laden.
Lächerlich! Haben die wieder ihre Praktikanten rangelassen...
Zumindest die folgenden Patches finde ich gut:
DaDare schrieb:TV-missile should no longer be able to blow up the helicopter shooting the missile.
Improved the position of the repair icon so that it won’t disappear outside the screen while repairing.
Gibt trotzdem noch genug Fehler im Spiel wie beispielsweise die TVs, die durch die gegnerischen Helikopter einfach durchsausen oder das Luftradar. Wenn man mit geöffneter Karte(M) in den Jet einsteigt, funktioniert das Luftradar nicht korrekt(blöd, wenn man gerade den Iet repariert hat und in der Luft feststellt, dass Irgendwas nicht in Ordnung ist...)
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Die Unterlaufschiene hat ja mehrere Vorteile. Man kann auf den M320 schneller zugreifen, man lädt schneller nach und nur damit kann ich gut damit treffen. Bei der G3 und Aug packt er den separaten Granatwerfer raus und nicht den über die Unterlaufschiene, obwohl man diese ausgewählt hat.
Wer Smoke gegen Infanterie nutzt und verfehlt, muss schnell auf das Gewehr wechseln können.
Wer Smoke gegen Infanterie nutzt und verfehlt, muss schnell auf das Gewehr wechseln können.
Zuletzt bearbeitet:
tropenshorty
Commodore
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AUG ja, G3 nein.
Fasyx schrieb:Lächerlich! Haben die wieder ihre Praktikanten rangelassen...
Ist echt lächerlich. Schon wieder 6Gb für sonen paar Kleinigkeiten. Hätte ich keine SSD würde es mich auch gar nicht kümmern. Aber wenns so weiter geht, belegt das Spiel bald noch 40Gb.
tropenshorty
Commodore
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