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exuser0815
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Besonders der letzte Umstand wird als Grund für die hohe Fluktuation in der Branche angeführt.Long-term careers in the video game industry are uncommon and are, counterintuitively, becoming rarer as the years progress. The figures, which are in line with previous GDC surveys, paint a picture of a tumultuous, unstable industry from which employees are fleeing in droves in search of stability and security.
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“Since the game studio doesn’t have the pockets to self-fund the title, they often are subject to pretty aggressive 'haircutting' during negotiations which puts massive amounts of pressure on them to deliver on their vision with a smaller team than they predicted,” he says. “And, the developer's predictions were probably a little optimistic to begin with, and if unproven will receive another 'discount' on the budget, or on the royalties, or both.”
This leads to team members “digging deep,” as Allard diplomatically terms the often-grueling working conditions involved in completing a major game.
[...]
Add to this, the relatively new requirement of supporting the game post-launch by managing servers, cheats, bots, DLC, microtransactions, patches, and exhausted teams who thought they were ‘done’, are often shocked to find that what they thought was the end of the road is merely the beginning. [...]
When the time comes to begin production on the next game, which employees intuitively believe should have less pressure (“we’re a known, successful team”, “we made them a ton of money”, “we’re using the same IP”), the industry has moved just enough to render much of their previous experience irrelevant.
Die Performance wird während der Entwicklung immer schlecht bleiben. Sie wird zwar in einigen Bereich wieder besser, aber dann werden neue Features eingeführt, die sie wieder in den Keller drückt.Bulletchief schrieb:2018 wird wichtig, weil sie zeigen können, dass sie mit 3.2 und vor allem 3.3 das größte Problem in SC in den Griff bekommen - die Performance.
Wenn die halbwegs passt mit Culling und Object Container Streaming, können se Content pumpen wie die Weltmeister.
GUN2504 schrieb:erstmal SQ42 rausbringen... Dann schauen wir mal weiter zwecks Multiplayer!
Die beiden Spiele sind aber nunmal unmittelbar miteinander verbunden und das auf tiefster technischer Ebene.GUN2504 schrieb:Naja, ich glaube das Problem an SQ42 ist, das es immer "Geiler" und "Bombastischer" werden soll.
Das liegt einfach daran, das bei der SC Entwicklung immer tollere Features fertig entwickelt werden und die noch in SQ42 mir reinsollen und somit der Release immer weiter verschoben wird...
Live Version: 3.1.4 (more info) ▪ PTU Version: 3.2.0 Evocati
Thorfish schrieb:Hoffentlich funktionieren dann wenigstens Features wie Quantum Linking oder das Group System in 3.2 zufriedenstellend.