..Heisenberg..
Commander
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Hat man überhaupt eine Karte oder ähnliches?`Bei mir war die "Map" immer schwarz..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
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ekin06 schrieb:einfach nur geile story:
http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/34871-banned-from-de95-for-stealing-the-admins-heli/
unbedingt komplett lesen!
Bobby Shotgun schrieb:@ekin06
hehe na da könnte sich ja unser justFame bei dem cheaterclan bewerben, passt er ja gut rein
NoemSis schrieb:mir ist mal so eingefallen, schade dass es keine schusssicheren westen und helme in dayz gibt.
dann wäre man besser geschützt wenn man schon länger spielt und die sachen gefunden hat.
natürlich müsste es dann auch nachteile haben wie z.B. dass man langsamer/unbeweglicher wird.
was haltet ihr davon bzw. ist sowas schon in planung?
stainx schrieb:@Duststorm:
Ja, zu DayZ gehört auch ne ordentliche Portion "Glück"
-
Also wenns schon Realitätsgetreu sein soll, dann müsste man noch tonnenweise Änderungen vornehmen!
Warum startet man ohne Waffe? Wie hat man so lange ohne Waffe überlebt? Ich würde mir ja als erstes nen Bogen basteln mit Pfeilen, ist relativ effektiv und lautlos.
Warum liegen soviele Soldaten in Militärbasen rum und keiner hat ne Kevlarweste oder Helme? Warum ist das Gras so niedrig, hier zu lande wird ungemähtes Gras locker nen Meter hoch. Warum hab ich 12000 Blut? Warum regeneriert das Blut nicht langsam automatisch? Warum sterbe ich wenn ich 8h nichts esse oder trinke? Warum kann ich mit meiner Axt nicht in verschlossene Häuser? usw....
Duststorm schrieb:Naja des war ne ordentliche Portion pech! wie kann es sein, dass eine brennende Bengalo neben mir liegt! Bin doch nicht im Fußballstadion
naja dass, was man am Anfang hat, finde ich gut. Wir sind ja nicht in den Staaten wo jeder ein Waffenarsenal daheim hat. Somit soll man sich erstmal eine suchen.
Gras: Das erlaubt die Engine nicht.
Waffe basteln? Erinnert mich an dieses eine nukleare Endzeitspiel, auch mit Zombies Namen vergessen..
Kevlar wird überbewertet
rocket, on 24 July 2012 - 06:43 AM, said:
Okay people.
I just read through five pages, in between the time it took me from the office to home. And that five pages was filled with:
Person1: Wow this is awesome!
Person2: This is the WORST thing that ever happened!
Person3: No, it is awesome and I want to have Rocket's children!
Person4: I hate Rocket! I want you to have his children so I can then murder them!
Please, can people just accept that the Rocket Defense Force (RDF) and the Anti-Rocket Alliance (ARA) are needed for this project to continue. Both sides are required, and can actually coexist.
We need the fanboys and fangirls
If it wasn't for the fanboys and fangirls, I would have quit this mod and sold out months ago. Nobody want's to put up with a crap-ton of abuse all the time. I have become grumpy and cynical enough (ask anyone on the team or who has any sort of relationship to me at all) without having no positive feedback.
We need the haters
Or I will spend all my time working on "cool new stuff" and ignore the bugs, because solving bugs is not fun. It is not exciting. It is not sexy. And it doesn't frontpage on PCGamer, Kotaku, RPS, etc... New features do. So without the haters... this project will die.
So please, for the projects sake. Realize that you all need each other. The only thing "wrong" with this community is that some folks:
1. Think that two different point of views cannot coexist. I generally hold two opposing views at once until I have enough data. That is what Alpha is for! We try something, we consider all sides, we gather data, we try something else. That is the purpose of this whole experiment. I cannot, for the life of me, understand why sometimes people jump on one another simply because they hold a different viewpoint, especially when it concerns features that have not even been implemented yet. It is one thing to put forward an opposing view, it is another to attack them outright.
2. Think that trying something sets a feature in concrete. New things will be tried to either solve bugs, or add new functionality. This is especially true with a mod because it cannot affect the source. Nearly all fixes at this point involve new development because most errors in the mod itself have been worked out, at the basic syntax level, and now it is a question of functionality, max loading, etc... We will try it, if it doesn't work we will roll back.
3. Think everything needs to be fixed now. I've said it will go standalone, that is obvious. It has caused massive sales. But I need concrete stuff, something worth saying, before I come to you and tell you something. I've said it will happen, and this will affect the direction of the mod. There is only so much that can be done in the mod, to the point where diminishing returns apply. Not all bugs can be fixed easily, and many would be much easier (or only possible) in the standalone version directly in source. Yes, this sucks, but that's the nature of the beast and the fact is: the mod is fairly playable in its current state for the vast majority of people.
4. Think the project is dead/dying/gotyay. DayZ is nothing more than an effective message and precursor to something more. The timeframes can be shorter than you think, because of the wealth of data obtained.. .that you guys have provided. As always, follow my advice of maintaining a sense of adventure and a spirit of exploration with the project. If not, you're gonna have a bad time.
EDIT:
5. Think there is something "wrong" with this community. There is nothing wrong, the community here is extremely healthy. Too healthy, you guys all slaughter each side of the "debate" at every opportunity because everyone they think must be right. The fact is, nobody will really know how good an idea is until it has been implemented. So we gather opinions and factors and discuss a bit here on the forums so you can help me to temper the ideas and eliminate the very bad ones. This community is fantastic, and you'd all see that, if people would stop to see that all this emotion and interest is a good thing... if only it could be focused on the project and not on the opposing side.
ultrAslan schrieb:Ist die Thermoansicht wirklich so ein starker Vorteil, dass es sich lohnt, das Teil zu behalten? Die M4A1 CCO SD hat mir da besser gefallen. Aber ich bin auch nicht soo sehr der Snipertyp.
nax23 schrieb:bin mir jetzt nicht sicher, da ich noch nie wirklich nacht gespielt hab ausser gestern ( hab endlich ein NV!!), aber liegen bei nacht bei helis nicht immer Flares?
und hohes gras bzw hohe Felder (maisfelder oder weizenfelder) wären echt cool....
Kann es sein das der Sound zur Zeit bugt? Sind gestern über einen zaun gehüpft zu dritt, 3 andere haben uns abgesichert.... auf einmal kommt ein zombie daher, wir ballern ihn um und auf einmal stirbt ein teammember von uns. Wir hatten alle SD's also hätten wir es hören müssen wenn ein sniper auf uns geschossen hätte. Von uns hatte auch keiner ein murder, also das wir uns selbst erschossen haben konnten wir auch ausschliessen, der zombie hat auch nur einmal hergehaut und von sowas stirbt man nicht sofort...
Ergo sind wir davon ausgegangen das uns wer angegriffen hat, aber wir haben keinen schuss gehört.. alle 6 nicht