AW: Max Payne 3 - PreRelease Euphoria Thread
R* kommt tatsächlich ma an start mit Info, wurd auch Zeit: Meine Hardware fällt tatsächlich unter "high recommended".....das macht Hoffnung
PC lead designer von max payne 3 im Interview (english)
http://www.pcworld.com/article/256186/max_payne_3_pc_developer_interview.html#tk.hp_new
edit: großartig! hier ma n kurzer Teil aus dem Interview.
Question:
What are you doing to take advantage of the powerful hardware available in a PC?
Answer: (Kevin Hoare, Entwickler-Chef für Max Payne 3 PC)
"As you can see from the specs list above, we’ve worked hard to make sure the game will run smoothly on a wide range of PC builds. But it’s when you get towards the top end of that range that you can really push a game to its limits, and the game will look and run incredibly on the most advanced current machines around at the moment and well into the near future.
You’ll find that screen resolution is scalable, there’s triple and even sextuple monitor support which helps to run higher screen resolutions, there’s various anti-aliasing options, scalable water quality, scalable shadow quality, increased detail for characters and vehicles and a scalable texture filter that further increases visual quality. We’re also supporting DX11 with Max Payne 3, with features including Hull/Tessellation/Domain Shaders (which adds curvature to the character/vehicle models), Gather4 (for optimized shadow sampling / FXAA), Geometry shader / Stream Output and DX11 texture samplers to name a few."
Das ist u.a.
genau die Info die ich hören wollte, verdammt nochma ENDLICH R*! Es sieht so aus als hätten sie es wirklich gebacken bekommen mit der PC-Version. Wenn auch nur die Hälfte von dem was der Entwickler-Chef da erzählt stimmt und wirklich wunderbar funktionert, sieht es sehr sehr gut aus für den PC. Ich kanns kaum glauben ... R* hat es geschafft? und grade rechtzeitig zu Max Payne 3?
Oh man...jetzt muss nur noch eine sch**** Woche vorbei gehen und dann...kann ich den Traum leben ;D